Nee, heb ik niks over gelezen. Eerste missie kan dat al. 1 van de eerste kleine gebouwen waar een objective zit. Daar kun je nog verser naar benenden.
Volgens mij eindigt die op de 27ste als ik de chart mag geloven. Zal ook wel 27ste zijn in de US. Dus zullen zondag ook nog wel even kunnen spelen.
Hunter nu op level 7. Morgen maar eens The Warlock proberen. Niet echt mijn interesse. Maar ja. Hunter was wel leuk. Vooral omdat je sneller kan bewegen. En throwing knife en super pistol zijn ook cool.
Die zijn supergaaf. Een double jump uitvoeren en als je bijna land je throwing knife in iemands skull gooien geeft zoveel voldoening. Om vervolgens te Rampagen met je golden gun/hand cannon... Geweldig!
Fuck recovery... Moet je maar beter spelen ;-) The Hunter is wat mij betreft een uitdaging wegens de lage armor.
Ja sorry. Xbox One it is Thanks, maar gaat helaas niet. Is wat tussen gekomen met onze zieke hond.. Is de beta dit weekend nog te spelen?
Hunter. Agility-Armor-Recovery Titan. Armor-Recovery-Agilty Warlock. Recovery-Agility-Armor Vind alleen dat ze Armor een andere naam moeten geven. Want eigenlijk iedere classe kan uiteindelijk dezelfde punten Defense hebben. Armor is eigenlijk meer Toughness of Shield.
Wanneer je alle missies hebt gehad, wat blijft er dan over? Spelen jullie constant dezelfde missies opnieuw dan? Want ik krijg er niets nieuws bij.
Exploren (looten en gear upgraden), de Strike opnieuw doen, PVP. Het is hopen dat de maanmissie dit weekend beschikbaar komt.