Wat de anderen zeiden, of je kan met een hogere difficulty de missies nog eens doen. Zie de beta meer als een demo, dan snap je wel dat het op een gegeven moment uit is met de pret. 2-3 uurtjes lol en nog wat meer als je van PvP houdt. Ik vind 't persoonlijk heerlijk dat de game uitdagend is, die Devil Walker one-shot je als je niet uitkijkt, en dat is voor een Leroy Jenkins als ik toch oppassen. Mijn grootste klacht is het gebrek aan controller sensitivity maar dat kan ook aan de Xbox One liggen, dit is de eerste game die ik erop speel. Staat in-game op 10/10. Ik vind trouwens het begin van het verhaal best problematisch inderdaad. Als je al een tijd dood bent ben je toch weggerot? Behalve als Exo dan... Maar goed verder lijkt het verhaal alles behalve cliché te zijn, een zeldzaamheid in games. Heerlijk is dat. De chat werkt niet naar behoren, als ik 'm unsnap horen we elkaar niet meer, echt bizar. Als je dit probleem hebt lijkt de enige oplossing te spelen met de party in je snap window. (paar pagina's geleden vroeg iemand dit geloof ik, thread gaat snel.)
Iemand heeeeeeel toevallig nog een code voor 360? Spoiler Voor mijn... nooit gedacht dat ze dit leuk zou vinden.... vriendin
McSparkle heeft iets met z'n hond, Hybrid is offline....slapen ofzoiets denk ik Doe wel gewoon matchmaking
Nou soms waren er andere spelers bij. Maar inderdaad niemand waarmee ik communiceerde. Zitten er echt grote verschillen tussen de classes? Want ik zelf speelde als Warlock en bij broer speelde ik als een andere en zo heel verschillend voelde dat niet aan.
BK het is een mega wereld van verschil met alleen en co op. Ik heb serieus de game van half 6 tot net gespeeld.(alleen maar co op) 2 strike missies, aantal missions maar ook heel veel kloten in high level met maten in explore. Heb echt de grootste lol gehad en absoluut de eindbaas tegen gekomen de Ogre.