Ja eens hoor! Net zoals in Moon met Kevin Spacey gewoon. Sowieso vond ik de stijl van de game erg Moon-ish aandoen. Op een goede manier.
Beta is nu voor iedereen beschikbaar. Beetje slap in the face voor de mensen die de game gepreorderd hebben.
Ik heb echt al een paar keer toffe gear of wapens geloot die helaas lvl 9 of lvl 10 waren erg jammer! Hopelijk zetten ze het weekend open tot 10 Ben na de Alpha en Beta eigenlijk alleen maar enthousiaster over de game geworden, het is dan voornamelijk door de co-op gedeelte. Heb met verschillende mensen gegamed uit me vriendenlijst en dat maakt de game alleen maar leuker. Er zijn wel een aantal dingen wat verbeterd moet worden in de retail, het laden mag veel sneller, die spaceships nemen alle tijd van de wereld om naar aarde te gaan of naar de tower. Verder hoop ik dat er in de retail in explore meer voortuigen komen, in de multiplayer zijn ze er dus ik hoop straks ook gewoon in co-op beschikbaar.
Ajb niet tijdens de Bèta, want dan wil ik de keuze hebben om mijn character mee te nemen naar de release versie ;-) Zou wel tof zijn als Bungie die mogelijkheid zou geven....
Ik hoop van niet. Complete reset op wat cosmetisch spul na. Dat je een emblem houdt ofzo, of een emblem krijgt dat je de beta gespeeld hebt.
Zojuist voor het eerst even de beta gespeeld. Ben normaliter niet zo van Sci-Fi dus ben benieuwd hoe dit gaat bevallen. Overigens, mag hopen dat de graphics nog wat opgepoetst worden voor de Xbox One.
Dat klopt wel, maar dat zie ik echt niet gebeuren. En trouwens, volgens de berichten is het levelen in de Alpha & Beta versneld. Dus zal er wel gewoon een reset zijn, zodat iedereen met het normale level proces op 0 begint.
Klopt, maar iedereen was druk met het bemachtigen van een key, maar uiteindelijk gooien ze het open. Was met Destiny ook wel te verwachten en waarschijnlijk met alle Bèta's die gaan komen op de consoles. Die servers willen ze toch ff stresstesten.