die 4 blauwe missies zijn 1 strike mission. Zoals hierboven gezegd zijn dat de 4 gebieden van de strike missie. 1. Rocket Yard = waar je begint als je aan de lair begint. 2. Refinery = waar je 3 waves krijgt ( met die wizards etc en die captains) 3. The Blast = waar the Devil Walker is (grote lieveheersbeestje) 4. Devil's Lair = het oog.
Gaat wel iets te diep de video. Maar laat wel zien waarom ik Strikes momenteel wel het leukst vind. Ben ook benieuwd naar de Raids.
Ben de beta aan het downloaden nu, ben benieuwd Wat gebruiken jullie het meest? Hunter Titan Warlock?
Ik vind Hunter wel lekker spelen. Ben pas lvl 3, heb die sniper die is echt vet. Helemaal als je van 500m een andere dude helpt (of gewoon z'n XP jat).
Ik heb nu 2 x lvl 8. Heb de Strike missie al een paar keer gedaan, heb alle 5 de golden chests. Mis ik nog iets belangrijks? (PVP doet me niet zoveel.)
Hebben de Titan en Warlock eigenlijk ook een ranged melee attack zoals The Hunter heeft met die knife gooien als ze net iets te ver zijn?
Nee. Ik ben de titan en naar mijn weten is er geen ranged melee attack. Btw, wat betekenen die orbs of light na de supercharged aanval
Zelf even opgezocht verder. Op wat beelden is wel te zien dat een Titan een Knee aanval heeft. Dat kan misschien de ranged zijn. Die Orbs komen vrij als iemand een special gebruikt. Vooral handig bij Strikes. Een doet een special die andere pakken die Orbs en versnellen daarmee hun eigen Special. Zo kan je dus "constant" specials doen. Wat natuurlijk handig is.
Titan heeft de charge. Warlock zal vast ook wel wat hebben. Daarnaast heb je 3 sub classes dus ongetwijfeld dat je met alle 3 de characters dat hebt. Titan kan tijdens het rennen ook een extra schild krijgen zag ik.
Nog even wat doorspelen met de Warlock. Maar denk dat voor de full game Titan mijn keuze gaat worden. Vind hem er tof uitzien. Echte soldier class wat imo goed past mij het Exo ras. En daarnaast lijkt de Titan het minst gebruikt. Als ik al de polls zie op verschillende sites.