Komt zo bekend voor. Wii destijds gekocht met Zelda TP, maar die motion controlls konden me niet boeien, vond het behoorlijk irritant. Wii aan mn zusje gegeven. Nu net weer een wii u gekocht zodat ik mn Zelda TP weer kan proberen. Nog es zien of ik me door die motion controlls kan slaan, want ik wil die game gewoon uitspelen. Hoop nog altijd dat ze die game nog eens uitbrengen zonder motion controlls en in HD. Echt jammer destijds van de wii, wat hebben ze daar veel van hun core aanhangers mee verloren.
Zelda's op de DS ben ik ook mee gestopt. Inderdaad door de controls. Zelda voor de 3DS was geniaal, mede door de 'goede' controls.
Ik had beide consoles toen hij uitkwam. Niet over nagedacht toen. Later geen zin meer om de NGC versie te kopen. Misschien toch maar ooit een keer doen...
Ja jammer alleen dat die versie ondertussen zeldzaam is en je er minstens 40 / 50 euro voor neer kan leggen
Zie net dat ik hem toch ooit gekocht heb Had laatst ook nog een stapel games gevonden waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze af (en dat ik ze überhaupt had). Misschien binnenkort maar eens proberen.
ik ben nu (ook samen met wind maker) bezig met oot op de 3ds, maar man..ik kan er niet echt aan wennen sta als een achtelijke in het rond te zwaaien met mijn ds om om me heen te kunnen kijken. geef mij maar een controller als het op die manier moet. iemand eigenlijk al eens opgevallen dat link zijn zwaard in zijn linkerhand heeft. ik weet het heeft geen enkele waarden.
Link is al sinds OOT linkshandig idd. Behalve in de Wii games. Waarom gebruik je uberhaupt de gyro controls bij OOT, heuft?
?? Huh...hoe bedoel je. Ik speel hem op de 3ds. Kan je daar dan een andere controller aan hangen dan?
Op die manier. Ja klopt. Maar als keer alleen kijkt niet, dan moet je met je DS rond kijken. Soms wil ik even omhoog kijken omdat navi weg is. En dan zit ik vaak in de meest moeilijke lotus houding in de stoel om het dan alsnog niet goed te kunnen zien.
Beter krijgen we dit jaar nog echte gameplay te zien van de game zeg. De teaser was genoeg om gewoon te weten dat dit super bruut gaat worden, maar fuck zeg...ze proberen ons geduld wel extreem uit.