Iron Banner is zonder restricties. Je wapen doet de damage die er staat itt normale pvp. Net dit wapen gekregen
Ehm ik las net dat de beta nu open is voor iedereen maar ik kan de download op mn 360 marketplace nergens vinden.... iemand enig idee?
It's time to fight, Guardian! Play the Destiny Betatomorrow, Saturday July 26th, from 2pm to 6pm PDT, and earn a permanent, exclusive in-game reward. Tja maar als je er een open beta van hebt gemaakt ipv pre orders only issie niet echt meer exclusief he
PvP met de gear die je hebt. Beetje MMO PvP. Helaas moet je PvP spelen coor bepaalde items/marks ingame. En die PvP is echt verschrikkelijk . Vooral door de jump/teleport abilites ben je elkaar ook zo snel kwijt. Normaal kan ik nog wle begrijpen dat iemand iets van een crap game leuk vind. Maar dit , dit is echt ZOOOOOOO slecht. Heb er gewoon geen woorden voor. Denk dat als je dit leuk vind ook gewoon echt iedere game leuk zult vinden...
Co-op heb ik niet zo heel veel op aan te merken. En nee ik neem niet snel genoeg met iets. Maar over dit PvP ben ik niet negatief, want dat zou te veel krediet zijn. Misschien wel slechtste wat ik ooit gezien heb. En de game verplicht het je om te spelen voor bepaalde items/gear. Ben je dus mooi klaar mee...
Deze hoort dan niet bij jou 0 tot 1 goede game per jaar die uitkomt. Jammer! Weer een tegenvaller met je hobby. Je hebt het zwaar.
2.41 K/D in IB. Jammer hè _0/ En ja je moet het wel spelen voor Mark of the Crucible. Tokens waarvoor je gear kan halen bij de outfitter.
Fak! Vandaar dat soms vet snel dood ging. Lekkere damage hoor! Kan je die ook gebruiken voor de pve. Missies?
Idd, erg jammer. Heb je trouwens die geweldige verhalen van de volledige Destiny game al gevonden? Wacht er nog steeds op.
Mij boeit het hele verhaal niet ;-) Game speelt heerlijk weg, je hebt veel wapens en andere shit die je kan verdienen, grote speelwereld en co op is echt top! Instant purchase!
Zei toch dat je zelf moest zoeken. Of ben je daar te lui voor? 1e hit op google waarop ik zocht dus succes