Player vs Player, dus heel losjes vertaald persoon vs persoon. Tsja, Hunter heeft een capje en dat is natuurlijk erg tof maar als Titan heb je een flagje aan de zijkant van je broek wat ook tof is
Ben er juist niet fan van dat ding aan de broek. Weet niet komt dat een beetje als een jurk over haha.
Maar een Warlock heeft force push! Ga ook nog Hunter proberen want dat was eigenlijk mijn eerste keus voor ik de Beta ging spelen.
Of een kilt... wat juist wel weer tof is @Juun, I know, maar dat doet me veels te veel aan Mass Effect denken en ik sla liever op de grond al zal ik waarschijnlijk alle 3 de klassen wel max level willen hebben, al begin ik lekker met de Titan class
Ik vind IB tot nu toe maar betrekkelijk bagger. Gaat me veel minder goed af dan de normale PvP. Bij de normale ben ik eigenlijk standaard 1 of 2 en soms 3, bij IB zit ik telkens bij de laagste 2. Kennelijk is m'n gear kut...
Daarom dan maar normale PvP spelen, al is IB dan juist tof om te kijken hoe uber je gears zijn. Al bestaat er dan het gevaar dat iemand met legendary gear daar aan het owne is, maar zoiets gebeurd dan altijd in dit soort games.
Het is gemaakt om met BiS te spelen. Lvl6 en dan kiezen voor The Crucible. Rechts van Earth op de kaart.
Ik vind het bij Iron Banner wel lekker gaan... Dit is eigenlijk hoe ik PVP in Destiny verwachtte, waarbij je gear dus telt zoals ik GForce ook zag posten. Wat gebeurt er nou eigenlijk met je gear in de 'gewone' PVP dan?
Op die map op Venus heb je trouwens ook een glitch dat je in een muur kunt en vanaf daar op anderen kunt schieten (en zij ook op jou, maar je bent min of meer onzichtbaar). Geen idee hoe je er in komt, maar er was zo'n gast die dat telkens deed in een potje. Is rechts naast die 'hoge' uitgang die zich bevindt bij A.