Zou ze fan zijn van de show? Kan het me niet voorstellen. En ik heb een poos naar de man met het grijze haar naast Cersei zitten staren totdat ik eindelijk doorhad dat hij Varys speelt
Daarom zou ik haar als acteur ook wel gevraagd hebben: Waarom neemt U niet eens plaats!? Echt een beetje Cersei, met Engeland als enig koninkrijk in Europa dat nog steeds geen koning heeft.
Net episode 9 van season 1 gezien... Spoiler Gvd zeg, dat zag ik dus niet aankomen. Dacht al die tijd dat Eddard Stark echt een personage was die vele seizoenen mee zou gaan. Wat een kutzooi dit! Verrader my fucking ass..hij deed precies wat de toenmalige King Robert hem opdroeg toen. Laat Joffrey en zijn ma heel snel branden in de hel! Wel een ijzersterke serie zeg!
Vermijd dit topic man vermijd alles got gerelateerd tot je bij bent en zelfs dan kan je beter niks lezen er wordt zoveel met spoilers geslingerd dat je gewoon niet veilig bent. En dat was een kut episode ja
Duidelijke taal gasten. Ik blijf absoluut weg hier dan. Afgezien van een spoiler in de Witcher 3 thread weet ik echt niets en dat wil ik graag zo houden.
Om de vele sterfgevallen? Een goede vriend raadde me aan dat ik me eigenlijk maar aan niemand moest gaan hechten in de serie. Een goed stukje advies denk ik. Hoe dan ook...die laatste paar minuten van de season finale van season 1....shit yeaaaah. Hoopte al dat die beesten er echt in zouden zitten. Nu ben ik foetsie hier!