23:00 was voor die reward, of zou je die reward op de Moon moeten verdienen? Kan ook natuurlijk. Naja, iemand morgenavond fireteam om 23:00 op de X1
Is het trouwens raar als ik zeg Halo meets Borderlands? Waarom moet je sommige stukken solo doen? Loop je eerst met een groepje en dan is het opeens restricted area? Bam, weg groep!
Volgens mij gaan ze gewoon met je mee, alleen dan moet je wel in een fireteam zitten. Ben benieuwd naar de maan. Ga deze beta nog missen
http://www.bungie.net/en/News/News?aid=11963 De reward is dus deze banner. Op de Bungie forums is al veel commentaar op de tijd. (23:00 tot 01:00)
23:00 is prima tijd voor mij! vrouw en kind op bed dus kan ik er tegen aan! wel tof dat de Maan beschikbaar wordt! En ik gaf het eerder deze week nog aan
Nou, dan slinger ik de beta vanaaf ook nog effe aan. Emblem stelt uiteraard niet echt veel voor maar ja, hebbe hebbe hebbe!! Check ik de maan ook meteen effe snel.
Stomme vraag misschien maar kan je hem ook pas vanaf 23:00 downloaden? Als je dan nog 5gb binnen moet trekken blijft er weinig speeltijd over.