360? Vreemde was dat ik op de ps4 geen enkel probleem heb ondervonden. 360 al een paar keer een missie overnieuw gestart
Ook vanmiddag begonnen met de beta. Toffer dan ik dacht! Verwachtte echt een Halo kloon maar het valt me alleszins mee. Oké, de companion (ghost) is wel erg duidelijk maar voor de rest een andere feel. Wel de heerlijke zelfde controls, dus rolde er zo in Schieten werkt lekker zeg. Weinig connection errors tot nu toe, één gehad.
Ja van jou weet ik het bedoelde juist de rest met connection errors. Voor mijn gevoel is het vooral iets dat op lastgen speelt
Ik heb wel wat errors gehad tijdens multiplayer op de PS4. Zou misschien ook met het feit te maken kunnen hebben dat ik NAT2 heb. EDIT: Met multiplayer doel ik dus op PVP.
Ik heb tijdens de Beta 1 keer gehad dat ik niet meer door kon lopen en er loading stond in me beeld kon wel om me heen kijken maar verder niks. En persoon waar ik mee was zag ik ook gewoon doorlopen. Verder niks bijzonders meegemaakt 1 keer een disconnect geloof ik.
Hoe komen jullie er trouwens bij dat we vanavond om 23:00 op de maan een missie kunnen spelen? Wat is de bron?
voor die extras in de final game moet ik dus op de juist tijd in de Tower staan ? Sent from my RM-937_eu_belgium_962 using Tapatalk
Hier nog één Ik ga er echt van balen als de beta straks is geëindigd, dan kan het lange wachten gaan beginnen
En ik zit hier met een biertje in de zon op Mallorca te balen dat ik de moon niet heb kunnen spelen. NOT :b:
Dat is alleen in de delen wat open voor iedereen is toch? Als je dat niet zou doen kun je geen questen etc doen, geen xp of gear grinden etc. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om een strike missie bv direct instanced te maken en dat je het open stuk niet zou hebben. Dat is een keuze. Dit geeft je wel mogelijk te exploren etc wat je dan anders niet zou hebben. imo de juiste keuze om het op deze manier te doen.
De crucible unlocked bij mij niet. Meer mensen daar last van? Ben level zes en heb de missie The Last Array meerdere keren doorlopen...
Ik zorg er gewoon voor dat ik in het map scherm zit om 23:00 zodat ik gelijk naar de maan kan gaan. Neem aan dat het zo werkt?
Ga naar The Tower. Loop naar binnen en rechts ban je staat een man. Spreek hem aan en je kan weer. Of bekijk je messages in The Tower. Cookie had dit vanmiddag ook en heeft het daarmee opgelost.