Ja, dat is de error code. Net als Centipede (ook al gehad). Ik kan niet connecten terwijl router goed staat en NAT open. Bungie is er bekend mee, maar ik kan er weinig mee zo.
.... Ik heb nog geen enkel probleem gehad.. één keer een disconnectje. Voor de rest prima!! Op de 360. dus onzin dat het daaraan ligt.
Alles werkt prima op de 360. Prima game, zeer vermakelijk, maar nog niet het gevoel dat ik deze moet pre-orderen.
Je hebt in een van die soort gebouwen....een trap naar beneden en daar lopen Hallowed Knights rond, die idioten zijn ziekelijk sterk en ook mijn level 8 character doet hem totaal geen schade. What is up met deze lui?
He, he... ik ben in de tower! Na alles te hebben aangepast in de router kwam ik er achter dat het de firewall was!
Nee oké daar had ik inderdaad niet bij stilgestaan. Bij FC2 was het gewoon om je te zieken (verneukte echt die hele game!), hier heeft het een reden dat ze blijven respawnen idd.
Yup. Je hebt ook nog een ander geinig iets in die tower. Je moet die trap omhoog gaan en daar ergens kun je kiezen activate fan. Het gebouwtje in het midden van het gebied, daar moet je op springen en die fan 'schiet' jou dan omhoog zeg maar. Klein geintje van Bungie.