Je had beter de maanmissie kunnen doen ik kreeg nu een groene shotgun als reward namelijk eindelijk @kabuto: Ja, ik dacht eerst ook niet dat ze veel zouden verschillen. Maar hoe meer ik mij erin verdiept heb en hoe meer ik het speel merk je toch wel degelijk verschil. Bij endgame (dus echt de lastige raids en strikes, ga je dat verschil helemaal merken). Wat dacht je van de Subclass "defender" van de titan die je op level 15 unlockt? als special heb je dan een schild die mensen healt, ammo geeft, extra armor en weet ikveel wat nog meer. Warlock level 15 subclass kan orbs geven (waardoor anderen weer sneller hun special kunnen doen) en kan stats boosten enzo. Dus ja ik denk dat je alleen maar grotere verschillen gaat zien. En als Titan speel ik nu veel meer CQC trouwens. Veel slaan en met een shottie rondrennen
Nog even opzoek geweest naar de chests op de maan, heb er drie kunnen vinden. Maar de maan bleek best groot te zijn, met een hoop gangenstelsels. Veel grotten gevonden en deuren die nog gesloten waren, belooft veel goed voor de uiteindelijke versie
Ik had ook nog wat encrypted spul door die hive in te gaan. Damn wat was dat vet. Level 12 knights en dan die ogre helaas wel level 7 waardoor hij makkelijk neerging. Ik hoop echt dat ik in de fullgame underleveld ben telkens. Vind het heerlijk om van die klote enemies te krijgen die amper dood te krijgen zijn Nu kan je dat niet testen aangezien de beta tot level 8 gaat. Ik voorspel dat de endgame gewoon echt veel verschil laat zien tussen de verschillende builds. Maar nu merk ik al dat ik met warlock liever de support kant kies (reviven en de achterste linie innemen met een scoutrifle), met de Hunter precisie wapens neem en veel rondspring en met de Titan veel meer in de aanval ben. Deze game heeft mij echt in zijn greep
Ik heb nog dingen gevonden in het open wereld gedeelte van de game!! Lvl ?? Wizard en nog een BOSS Devil Walker. Hier de foto's
Die boss is eigenlijk gewoon de baas van de beta Kom je sowieso tegen. Die wizard is idd optional. Maar niet te doden met level 8 groepje. Edit; wat zijn nou de beste rifles voor in MP. Vind het best lastig om dat te bepalen voor mezelf. En heeft iemand een goede tip om aan een goede te komen?
Wat een sukkels inderdaad, er zijn ook helemaal geen gebouwen op de maan, en aliens lopen er ook niet rond! Na de hoofdmissie maar effe terug gegaan en beetje ontdek je plekje gedaan....zo diep een grot in gegaan, dat we er niet meer uitkwamen...teveel gangetjes. maar was alweer 1 uur dus mooie tijd om te stoppen. Nu is het wachten op de release!\o/
Nergens. Die hadden mensen gevonden. Niemand kan hem nog equippen. Te laag level. Is meer dat de Warlock ook iets tofs kan hebben als extra.
Erg saai die missies zeg, ook op die maan precies hetzelfde... Grafisch is het wel mooi maar om nou te zeggen 'wauw' nee... Wat wel goed uitgewerkt is zijn de wapens en sturen de voertuigen erg goed.