[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm blijkbaar heeft iedere planet maar een echte zone. Gisteren was er een livestream en mensen hebben al wat art en boeken. Blijkbaar is Old Russia de enige plek op Earth die je kan bezoeken in het begin omdat daar het verhaal echt begon en hetzelfde geldt voor de andere planeten. Dat is toch een stuk minder content wat ik verwacht had.

EXPLORE THE UNIVERSE

Earth
    When the Traveler visited Earth it ushered in a Golden Age of new technologies and prosperity. Then the Darkness attacked and pushed mankind to the brink of extinction. After 200 years of rebuilding, man’s now ready to journey out beyond the City’s walls once more to explore a much-changed universe, beginning with an almost unrecognisable Earth.

The Tower
    Home to Earth’s Guardians, the Tower is your first port of call in Destiny. It’s the most recognisable landmark in the City, and the launchpad of every mission, near or far.

Old Russia
    A graveyard of crashed planes and abandoned spaceships, the Old Russia environment is a massive expanse of grassland, cave systems and overrun factories

Moon
    The first celestial body man visited, the Moon is home to a giant Fusion Coil Accelerator and a communications relay station – both relics of the Golden Age. Now classed as a ‘Forbidden Zone’ because of ‘tectonic phenomenon’, it’s a Hive hotspot and the alien race resides in a giant pit known as the Hellmouth. Given that you must unlock missions and locations through levelling up and completing story quests, don’t be surprised if the Moon is one of your first space-based destinations.

Accelerator
    The Fusion Coil Accelerator was, once, essentially a giant delivery system that fired payloads out of the Moon’s atmosphere and to colonies elsewhere in the solar system using nothing but magnetic power. Now deactivated (but for how long?), it serves as a hub for easy lunar nagivation.

Mars
    Once the site of a sprawling Golden Age metropolis, mankind’s Martian outpost was obliterated by the Darkness and has since been reclaimed by the red sand, meaning you’ll need to press deep underground in order to explore the abandoned installation.

The Exclusion Zone
    There’s a hint of Erebor about the Exclusion Zone – a fomer stronghold that contains piles of gold. Now it’s protected by the fearsome Cabal; a race
    of rhino-like warriors so dangerous we’d rather take our chances with the mighty dragon Smaug.

Venus
    The fourth core location in Destiny (though not the final environment, as there are space-based levels on alien tomb ships and more) was once known
    as a ‘paradise’ before the proverbial space debris hit the galaxy’s fan. Now the yellow sky is the conductor of giant electric storms. Expect vast, luscious jungle environments where nature has taken abandoned buildings for its own playthings, with patrolling Vex armies hunting down Guardian fireteams.

Academy
    During the Golden Age we built an academy dedicated to education on the shore of a sea – but when the Darkness attacked, the waters boiled,
    shattered the coast and washed it all away.

Citadel
    The awe-inspiring Vex Citadel defies all known science. Then again, the Vex is a race of time-travelling robots, so why would they play by the rules?

Laatst bewerkt: 27 jul 2014
  2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik was volledig de weg kwijt in al doe grotten onder de maan.

Mijn God, samen elke hoekje nagekeken en veel gangen liepen dood.

We kwamen wel een Ogre tegen, alleen haast geen loot. Of überhaupt een golden chest.

Wel vaag dat er nog 2 missies aangeduid worden, maar niet speelbaar zijn ivm "requirements not yet met"

De vraag Is dan ook wat de requirements zijn.... Of dat Bungie ons gewoon lekker maakt.

3. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61

Dat voelt Halo en Cod achtig aan!! Was al meteen gewend. :thumbs:

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Stond eerst ook bij de eerste missie op de Moon. Gewoon afgesloten door Bungie.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dan is de game niet zo groot als er maar zo weinig zone's zijn :eek:, zeker als je na gaat dat ze al zolang aan deze game werken.

6. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Beste is gewoon de final game affwachten.
    Zone's zullen echt wel groter zijn dan dit!!
    Beta is om alles beetje te testen ect.
    Voor wat ik heb gezien ben ik wel onder de indruk.
    Omgeving is wel erg mooi gemaakt de maan vond ik gister ook erg mooi om te zien!!

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat snap ik ook wel ;), maar ik zou toch teleurgesteld zijn al er slechts 4/5 zone's zijn.

8. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Ja ik snap wel wat je daarin bedoelt. Hoop het niet!!

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zou wel erg lame zijn...

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Zonde. Ik ben Old Russia eigenlijk al wel beu :+. Endgame better be good.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb ik ook al last van 8) vandaar dat 4/5 zones wel heel schraal klinkt als ik na 5 dagen al klaar ben met 1 zone.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Activision kennende zal het uiteindelijk wel allemaal betaalde dlc packs worden! :p

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En eerlijk, boeit het me niet zo.

Heb de Limited Edition en als ik de game mij bevalt en de dlc ziet er goed uit, dan koop ik het ;-)

Alleen hoop ik wel dat de standaard content wel genoeg speel uren met zich meebrengt

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
  15. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iedereen wel door dat die "maan missie" waarschijnlijk alleen te spelen is als je de expansion pass koopt!

Lees:

EXPANSION PASS

Expand your Destiny adventure with brand new story missions, cooperative activities, competitive multiplayer arenas, and a wealth of all new weapons, armor, and gear to earn.

The Destiny Expansion Pass includes Destiny Expansion I: The Dark Below and Destiny Expansion II: House of Wolves. In The Dark Below, you'll discover an ancient tomb has been unsealed. Beneath the surface of the Moon, a dark god has answered centuries of prayer, and a dark army has risen. Explore the true depths of the Hellmouth. Stop the dark Hive ritual and survive.
    CONTAINS:

Destiny Expansion I: The Dark Below
    Destiny Expansion II: House of Wolves

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  17. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet niet of andere members blij zijn met deze info...

Maar goed dit was natuurlijk al bekend en eerder gepost. Zoals ik al eerder gepost had draait de game om de endgame content en is het een rush naar 20. Dit hebben zo dgedaan zodat als je co-op met vrienden wilt spelen je altijd dicht bij elkaar in de range zit.

Ik heb niet explored, maar wel 2 golen chests gevonden. Gok dat er gewoon weer 5 op de maan zaten

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor meer mensen de servers down van destiny?

Send with Tapatalk HD for Android

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat van een area per planet was nog niet bekend hoor. Daarom gaat het "los' nu op verschillende sites.

Deel Deze Pagina