Ik heb een prima beta gespeeld! Het is alleen jammer dat de wereld niet meer "leeft". Had graag wat dieren gezien i.p.v alleen maar vijanden. Andere Guardians kwam je ook niet al te vaak tegen. Degene die je tegenkwamen waren aan het dansen of zaten ergens in een struik verstopt Nog 1,5 maand en dan kunnen we de complete versie gaan spelen. Hopelijk brengt Bungie naar buiten wat ze allemaal aan gaan passen. Als ze de PvP issue's, Multiplayer, connectie problemen e.d aanpassen hebben we 9 september een heerlijke game om te spelen. Hoop alleen niet dat we nu al grotendeels van de wereld hebben ontdekt. Kan mij niet groot genoeg zijn!
Ik heb me zeker vermaakt met 2 vrienden van me. Heb als hunter gespeeld. Ik kan niet zeggen dat het mn favoriete class is want het is de enige class die ik gespeeld heb. Ga hem sowieso halen. Ik hou van de wat langzamere pace t.o.v. bijvoorbeeld COD en de controls zijn echt op zn bungie heerlijk, goed 'gewicht' van de guns etc
Nah, die multiplayer was niet geweldig. Sta je daar als level 8 met crappy spullen tegenover een tank die je met 2 schoten gewoon wegvaagt. Als je een beetje Halo gespeeld hebt kan je goed overweg met die dingen... mensen die dan 23-0 staan met enkel tank-kills Zeer frustrerend. Mogen ze van mij wel goed aanpakken. Goed, nog 1,5 maand. Kan ik nog eens goed lezen over hoe en wat ik ga doen in de uiteindelijk game. Want heb het gevoel dat ik echt heel wat mis
old russia de enige plek op aarde waar we kunnen komen? Hoop t niet.http://xboxonedaily.com/2014/07/destiny-one-area-planet/ Nog een artikel met 22missies http://xboxonedaily.com/2014/07/destiny-leak-story-missions/
Zoals ze zeggen in het stukje. "Furthermore, the Destiny Beta has a lot locked off either by high level monsters or locked doors." Je hebt dus nog lang niet alles gezien in Old Russia.
Nu ik een beetje terugkijk op de beta heb ik een beetje gemende gevoelens... Destiny is erg tof om met 3 man te spelen en kan volgens mij helaas ook maar maximaal met 3 man aangezien er maar 3 klassen zijn. (al zou je wel met 3 titans kunnen spelen in je party) Dit vind ik toch best wel weer zuur, aangezien het zoveel interessanter is om met 4~5 man te spelen. Als we met 4 of 5 man samen kunnen spelen (niet pvp) dan zou dat heel tof zijn. Nu boeit me dat hele level 20 verhaal vrij weinig, zolang de klassen maar ''uniek'' zijn, maar voor mijn gevoel valt dat tot nu toe erg tegen. Alle 3 de klassen beginnen met het upgraden van hun jump / melee en dan krijgen ze een actionskill... het spijt me zeer maar deze 3 dingen had ik liever als standaard ability gezien. (niet dat je die krijg in je eerste paar levels) Daarnaast ziet het erna uit dat elke klasse zijn eigen stat heeft waar die het beste in is (armor, recovery of agilty) wat ook weer erg simpel is. Nu snap ik wel dat het tegenwoordig allemaal zo simpel mogelijk moet, maar hierdoor voelen tot dusver niet echt uniek aan. Bij Borderlands heb je wel echt het gevoel dat je met verschillende klassen speelt ook door alle passieve skills die jij krijgt in je tree's. Ik hoop daarom ook dat de subclassen echt iets gaan toevoegen i.p.v. alleen de skill ietsje veranderen... maar we zullen zien. Destiny ga ik toch wel kopen maar voor mijn gevoel hadden ze veel meer uit de klassen kunnen halen.
Zou in sommige gevallen ook met NAT instellingen te maken kunnen hebben, maar heb zat beta's gespeeld waar het gewoon nog niet op orde was. In Battlefield 3 was het in het begin zelfs een drama in de full game, dus zo vanzelfsprekend is het niet.
Had ook het idee dat de game klaar was. Normaal speel ik een beta om te testen, maar heb helemaal niks kunnen/hoeven melden wat verkeerd was. Weet je zeker dat het niet de skills waren. Als je lang genoeg met Titan speel kreeg je ook een hologram die je kunt gebruiken. Had Halo dat ook niet? Dat was erg verwarrend in IB. Sowieso leek de netcode slecht door al die skills/jumps die je kon gebruiken. Bij mij gingen ze iig dood als ik er op schoot. 2 raids kan niet helemaal kloppen hoor.
How many missions does Destiny have? http://www.vg247.com/2014/07/28/destiny-beta-how-many-missions-strikes-datamined/
Nee was echt netcode. Ging soms 3 seconden later opeens dood. Eerste kogels deden niks en toen kwamen er opeens hitmarkers. Staat genoeg ook op andere fora. Waarom kan 2 Raids niet kloppen?
"What won’t be in the finished game is more Earth content, apparently." Waar we al bang voor waren...
De duurste game met al die DLC? Zou best kunnen. Vind het alleen jammer dat je meer game hebt na een tal van uitbreidingen. Steek dan wat moeite in je "uiteindelijke" game en laat de volledige ervaring niet afhangen van een uitbreiding. Maargoed ... dat ben ik. Kopen doe ik toch wel!
In het geval van Destiny kan ik het begrijpen. Je krijgt maar zoveel op een disc. DLC kan fantastisch zijn hoor ... maar de meeste is geldklopperij. EDIT Maar is kijken waar ik m'n pre-order ga plaatsen. Zie op BOL.COM wel die Vanguard Editie ... maar zijn er meer?
Wat ik begreep is dat er maar 2 DLC gaan komen. En dat ze ieder 1/2 jaar een nieuw deel gaan uitbrengen. Ze hadden gezegd dat ze iig Destiny 1 t/m 4 wilde gaan maken. Misschien dat er een derde DLC komt, maar wat ik iig begrepen heb is dat er sowieso niet veel gaan komen. http://www.bol.com/nl/s/games/zoekresultaten/Ntt/destiny/N/11557/sc/games_all/index.html Denk dat de anderen al uitverkocht zijn. Waren eerst 3 versie. Op de PS4 ook en van die staat er alleen nog maar de Vanguard editie.