Ja, en dat is zo jammer. Je kan beter gewoon één game uitbrengen en die ala World of Warcraft stukje bij beetje upgraden.
Nah want dan moet je 15 euro per maand gaan betalen en dat zijn console spelers helemaal niet gewend.
Dat werkt alleen als je er maandelijks voor moet betalen. Nu is het gewoon cashen op de DLC en na 1/2 jaar weer cashen op een nieuwe game (en weer DLC). Is gewoon te duur om de game zonder maandelijks subs te onderhouden.
Kan me moeilijk voorstellen dat een MMO zo weinig content zou hebben... Zeker als de focus op endgame zou liggen. In mijn ogen zijn een paar 3 man strikes geen endgame content.
Ik heb sterk het vermoeden dat de locaties op Aarde etc. die nu geschrapt zijn wél speelbaar zullen zijn in de volgende delen. Misschien waren die locaties al niet eens voor deel 1 bedoeld maar meer als locaties in de hele franchise. De aangekondigde DLC lijkt me eerlijk gezegd ook niet heel veel nieuwe content te bieden.
Zit 2x DLC bij. Die zijn samen €35 en los €20 per stuk. Season pass zeg maar. Ghost bevat wat random fysieke items.
Ik las elders dat het levelen in de beta versneld was een dit in de uiteindelijke versie langzamer gaat, eerste keer dat ik daar wat over las eigenlijk. Klopt dit ?
Heb op verschillende sites en filmpjes gezien dat ze juist op de endgame willen focussen en dat je snel 20 bent zodat iedereen dicht bij elkaar in de level range zit. Maar als er maar 2 raids zijn is er maar weinig endgame content. Beetje confused nu
Ja absoluut. De game wordt gebracht als iets groots, immens groots, maar eigenlijk valt dat allemaal best mee. We hebben dus heel Earth al gezien...da fuck? Moon blijft over en die andere twee. Tja.....misschien waren mijn verwachtingen onrealistisch. Ik zie het nog wel gebeuren dat ze met DLC komen dat je air combat krijgt en andere dinge die eigenlijk gewoon er in hadden moeten zitten. Dat gezegd te hebben ga ik wel lol hebben in co-op straks. Lachen...echt maar een paar dagen na de officiéle X1 NL release.
De game is ook groot. Op een BluRay past geloof ik 50GB aan data? Althans ... rond die grootte. We hebben nu een beta gespeeld van 13GB Er zal dus wel meer zijn dan we nu hebben gekregen. Veel area's waren overigens ook afgesloten. Wacht lekker af ... dus nog even geen tijd voor paniek.
We hebben Old Russia zeker nog niet helemaal gezien. Zoveel was afgesloten nog. Zelfde was met de Maan. Die gaat ook nog helemaal de diepte in. Denk dat mensen ook iets overdrijven alsof er je nu binnen 10 uur klaar bent ofzo Voor een 55 euro game zit er genoeg content in.
Precies. Er is geloof ik ook nog zoiets geweest als Old Chicago? Althans, daar is een screenshot van geweest. Nu is er niks meer over bekend. Toch jammer dat spul wat eerst in de game zat als eerste word gereleased als "nieuwe" DLC.
Maarreeh...dafoq is dit nou voor een game? MMO? Coop shooter? Gewoon een campaign coop, multiplayer? Kan iemand even in jip en janneke taal simpelweg uitleggen wat de game nou precies voorstelt?
Nou ja we hebben er een artwork van gezien. Verder niks. Als die echt bestaat dan gaan we het niet in deze game zien. Pas in deel 2 of later.
Uhm ... kan een poging wagen? Call of Duty + Battlefield + MapleStory + World of Warcraft + Borderlands