[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ja maar ik snap geen brood aap van deze game.
    Je kiest een class, en dan ga je gewoon of in je up of met meerdere pipo's objectives doen in een grote wereld ofzo? En dan kan je reizen tussen planeten? En zo je poppetje sterker maken.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Met meerderen maar je kan ook alleen.

Je weet hoe een MMO werkt? Dat is dit ook ongeveer maar dan is het een shooter. Zo simpel is het.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt. Ben aan het terugzoeken. Schijnt een screenshot van Old Chicago te zijn. Overigens is "Europa" ook een bevestigde locatie die bezocht kan/kon gaan worden. Heb het gevoel dat er bewust content achter gehouden word om zo maar een beetje geld te verdienen aan de komende DLC :F:

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die komt niet met DLC. Daarvan is al bekend dat er een op de Maan is en de andere op The Reef ofzo. Dus echte nieuwe planeten gaan we pas zien met deel 2. :)

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vreemd. Lees op GAF dat Bungie wel bevestigd heeft dat Europa speelbaar zou zijn in de uiteindelijke versie.

Anyway, hier de screenshot van Old Chicago. Heb geen flauw idee van welke build deze screenshot is. Bevestigd wel dat de map erin zit.

Deze komt nu ook ineens voorbij. Locatie op de Aarde buiten "The Tower" om.

Word een beetje "bang" van al die berichten die nu ineens verschijnen. Wil wel een beetje variatie. Moet niet zo zijn dat je constant maar weer dezelfde missies opnieuw doet.

Laatst bewerkt: 28 jul 2014
  6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach, het is Bungie ik denk dat het kwa content wel goed zit.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We hebben ook nog The Reef wat boven de Aarde stond in het menu.

Dat zien we ook in de laatste grote trailer.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... kut.

Ik las the Queef ... :'-(

Maar inderdaad. Kwa content zal het in het begin zeker goed zitten. Dat geloof ik wel. Snap dat volk op NeoGAF wel. Bungie heeft beloofd dat er bepaalde werelden/mappen in zouden zitten die nu inmiddels al "geknipt" zijn.

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    En geplakt in DLC of iets in die trend, iets wat toch wel een kwalijke zaak zou zijn.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat maakt iedereen zich druk zeg :p. Er wordt btw alleen gezegd dat er maar 1 explore mission is per planeet. Er wordt niet gezegd dat je niet op andere plekken komt. Bungie kon met die maan missie voor 2 uur het zonder dat iemand het merkte de game updaten. Ze zouden zo bepaalde dingen toe kunnen voegen zonder update of iets. Daarnaast is al bekend dat nightfall strikes niet 'in het donker zijn' zoals ik hier heb voorbij zien komen. Er komen maandelijkse strikes en de eerste zou nightfall heten. Dat zou nu volgens de berichtgeving dan 6 missies zijn?

De content zal misschien niet zoveel zijn, maar de game gaat zat events erbij krijgen. Daarnaast kan je een strike telkens tegen sterkere enemies doen. Je begint dan op lvl 20. Haal je dat, kan je lvl 24 doen. Daarna nog een paar stages totdat je de max bereikt hebt. Aangezien je zelf tot level 20 levelt en daarna alleen 'levelt' door armor te vinden met light stats, gaat er echt heel veel tijd in deze game zitten.

Raids zijn nog niet zoveel van bekend. Op aarde zou er een zijn en vault of glass. Dit zijn de 6 spelers strikes

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Je zou verwachten dat elke planeet wel een eigen raid heeft :) daarnaast waren volgens mij nog niet alle omgevingen in Old Russia bereikbaar (of je kon er wel komen maar dan zaten er level 20 monsters)

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Niet zo druk maken mensen.
    The Vault of Glass gaat meer dan genoeg tijd in zitten als een top firesquad er al 16 uur over deed en het niet haalde :+

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die strikes waar enemies lvl 31 zijn gaan ook retelastig worden.

15. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    16 uur, tssss. Wie gaat dat nou echt doen?

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wie niet?

Ik denk dat genoeg mensen het geniaal gaan vinden om een dag los te gaan met de game om 1 missie te voltooien.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach 16 uur zegt niks natuurlijk. Waarschijnlijk van die 16 uur zijn ze 14 uur bezig geweest om te kijken wat werkt en wat niet etc. Als dat straks bekend is en er tips zijn dan is het een stuk korter. Daarnaast komt die 16 uur van Bungie zelf. Dus altijd korreltje zout. ;)

18. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Ik geloof niet dat er veel mensen 16uur onafgebroken (pauze en saven gaat niet) op één missie gaan zitten, en dan hebben ze 'm blijkbaar ook nog niet gecleared. Ik kan iig géén 5 mensen bij elkaar krijgen die hier tijd voor hebben.
    Ik geloof dan ook dat die 16 uur heul, heul, heul sterk overdreven is.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Was her niet zo dat ze 16 uur de tijd hadden om het te clearen? Dan ga je inderdaad uitzoeken wat werkt en waarschijnlijk ook af en toe kloten. Reken daar pauzes en zo bij op en ik gok dat ze hooguit 5 uur serieus gespeeld hebben.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    FFXI had bosses die 24 uur duurden...dat was gewoon 1 try...

Deel Deze Pagina