Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Is de Ace 23 minder sterk gemaakt?

2. JohnDb

JohnDb Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt er op dat ze alle wapens hebben generfd

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niks gebeurd hoor. Gaat btw wel gebeuren over een tijdje. Is nu bezig in CTE.
    Meeste wapens worden generfed van 25 naar 24 damage. Dan heb je 5 kogels nodig ipv 4.
    Dan heb je betere reactie als he beschoten wordt ipv van instant deaths door de netcode.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vraag me af het niet teveel invloed heeft op het spel. Een groep van 4 mensen killen met 1 clip lijkt me onmogelijk als daar ineens 4 extra kogels voor nodig zijn.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Snap de 33 en 24 damage. Maar waarom alles 1 naar beneden. Lijk meer luiigheid...

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox One Deal of the Week. 360 dacht ik ook.

Laatst bewerkt: 29 jul 2014
  7. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Lekker is dat! Net 4 dagen geleden gekocht omdat ik twijfelde over die ellendige bugs! Volle pond betaald :p. Maar goed, ff met microsoft de chat in. Wie weet :p

8. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dikke fles voor iedereen die trouw BF4 en premium gelijk gekocht heeft...

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoezo? Die beslissing neem je zelf toch? Ze willen nu nog wat meer dlc verkoop pushen

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd als die mindset er was dan had je nooit aanbiedingen en gingen games nooit in prijs omlaag. Jeej dat is leuk. :+

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat je sommige content al een jaar had voor deze actie?

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb ongeveer een maand geleden premium gekocht. Ach, so be it. Achteraf had ik het misschien wel eerder moeten doen, dan was mijn SPM nu de helft hoger geweest :).

13. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Je moet Battlefield 4 hebben wil je Premium gebruiken toch?

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Uiteraard.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ze hebben dat overigens toch wel slim aangepakt met Premium hoor. De game is zonder Premium prima te spelen en genoeg 'value for money'. Hetzelfde geldt eigenlijk als je Premium koopt, je krijgt 20 extra maps, extra game modes, wapens, battlepacks, double xp events etc. Uiteindelijk betaal je €110,- (245 gulden) voor één spel en voel ik me niet eens opgelicht. We trappen zo met open ogen met zijn allen in de moneymaking machine van EA.

Het is tegenwoordig bijna niet meer voor te stellen dat een game uitgebracht wordt zonder vooraf aangekondigde DLC's. Deze verlengen de spelduur vaak wel en kunnen ook echt een toevoeging zijn, maar ze weten ons gamers wel op kosten te jagen zo.

16. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Kijk spellen als Tomb Raider of Watchdogs, mensen betalen daar 60 euro voor en zijn er na max 6 uur mee klaar.

Ik heb geen premium gekocht en heb bf4 volgens mij 150 tot 250 uur gespeeld, imo een zeer goedkope hobby. Mocht ik het wel gekocht hebben, ook dan was ik nog goedkoop uitgeweest.

Op de 360 was ik meer geld kwijt aan controllers (aangezien de pookjes altijd slechter werden na 3/4 maanden) dan aan spellen volgens mij :p

Op de one is mijn controller sinds januari nog perfect, dus dat verhaal is ook over :D

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het beide zelfs 2x gekocht ;)

18. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Vind DT een beetje zonde van me geld :mad:

19. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    dat is wel zo .maarja qua speeltijd zit ik alweer ruim onder de 1gulden per uur haha .en dat is stukken goedkoper dan DR3 die ik heb gekocht en eigenlijk niet gespeeld heb . dusss BF4 premium is een koopje :)

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Je hoort mij dus ook niet klagen over die €110,- maar ik verbaas me er dus eigenlijk over dat iedereen bereid is zoveel geld neer te leggen voor één game. Ik heb inmiddels ook bijna 500 uur in de game zitten (samen met een huisgenoot) en speel het nog met alle plezier.

Ik vind alleen die Sunken Dragon's map niet zo leuk. Die maps vlaggen zijn gewoon niet eerlijk verdeeld en het is vrijwel onmogelijk om ongezien op/van dat schip te komen. Verder vind ik Chainlink tot nu de leukste nieuwe game mode en DT wel de beste DLC denk ik. Second Assault is toch wel veruit de minste DLC imo.

Deel Deze Pagina