Hnnggg must resist. Eén van de weinige games waarvan ik de upgrade eens zou willen proberen. Het is alleen nog zo kort geleden...
Voor de mensen die hem nog niet hebben gespeeld... man, you're in for a treat. Wou dat ik deze ervaring overnieuw kon beleven alsof het de eerste keer was.
Op de site staat nog steeds dat die de 30e uitkomt, maar hoop dat die idd al in de verkoop gaat. Als dat zo is dan rijd ik ook even langs de arena.
Mijn game is ook onderweg helaas heledag werken eerst, heb de game ook nog nooit gedaan hopelijk maakt die alle verhalen waar en wat is er gecensureerd in de mp dan?
Nu toch wel spijt dat ik hem tijd terug al bij Zavvi heb besteld. a) Prijs is in NL tot lager geezakt dan mijn pre-order b) zavvi zegt nu release 1 augustus, nou ja ik wist dat ik moest wachten, maar mijn vrouw is aan het vliegen en mijn zoontje logeert bij opa en oma, dus als ik thuis kom van het werk nu vollop tijd...
ben 'm aan het downloaden (heb via usa ps store). 11 gb nodig van de 50 gb om te kunnen beginnen.... ziet er weergaloos uit. 60 fps for me!
Mail bol.com, game onderweg. Maar ja, pas 05 augustus spelen, want = voor mijn verjaardag van mijn meisje gekregen. Die zegt dat ik hem pas krijg als ik echt jarig ben. Dusssss.