Ik vind soap opera totaal niet lijken als in het echt. Bij games is 60fps meestal ook gewoon weird snel.
Zitten behoorlijk wat slechte stukjes tussen? Gedeelte met karretje op ijs ziet er echt fake uit. Eigenlijk wat erna volgt ook. Te weinig Smaug ook.
Ach, in 2 hadden we de tonnen in het water wat nergens op sloeg, nu het karretje. Desondanks wel zin in deze film.
Trailer is inderdaad wat gaar, maar wel erg zin in. En het mooiste van de trailer vond ik dat ze dat nummer van Pippin hebben gebruikt.
Heb ook het idee van The Hobbit dat Jackson het net zo episch wil maken als LotR. Sorry, dat wordt het niet. Dus Jackson, settle the fuck down. Trailer is wel epic met dat lied, die ook in Return of the King gezongen werd. Die scene is zo machtig vet.
Big fish net gezien Heerlijk als je een film kijkt met geen verwachtingen en je er helemaal door meegenomen wordt . Sent from my Willem9000
Dual wielding midden op straat en met een vrouw aan de hand rennend. Ja typisch Hitman dit! Sent from my RM-821_eu_netherlands_315 using Tapatalk
Lol echt tragisch dit. Hollywood jat gewoon de naam en de looks en geeft er verder maar zijn eigen invulling aan Heel soms wens ik dat bepaalde games worden verfilmd, maar denk dat het beter is dat het eigenlijk nooit gebeurd.
Quinn was tof, maar als 47? Zijn gezicht is by far de grootste miscast nu al. Van de vorige Hitman-film hebben ze ook niks geleerd, want waar het toen ergens beetje random aan het schieten was met vrouwtje in het Oostblok is het nu met vrouwtje in Azië. Dat voice acting, fjiew. Idris en Giancarlo.