Ik vind tot op heden nog maar weinig next-gen. Alleen qua graphics bij Infamous en NBA 2k14 kreeg ik dat een beetje. Die vond ik echt mooi, de rest vond ik vaak okay, maar niet bijzonder.
Heb ook BF4 next gen gespeeld Maar idd, sowieso game ik echt weinig dus vind het weer tof om te doen. AC3 nog even gekocht voor de 360 en dat is ook echt gaaf.
Killzone vond ik niet zo mooi hoor. Maar toen had ik Infamous al gespeeld. MGS vind ik idd ook wel erg mooi, die hoort ook in het rijtje thuis
Wat verwacht je verder nog dat next gen zou moeten zijn? Voor mij bv is dat oa ook juist het streamen/gameplay opnemen en verbeterde multiplayer.
Twijfel nog steeds om deze game te halen. Tijdje terug nog een redelijk groot gedeelte van het spel via youtube bekeken...
Heb de Survival DLC Code gemaild gekregen van bol. Krijg ik een mail erna nog dat ik die morgen pas kan innen omdat hij officieel morgen pas uit is zucht.
Wist niet of ik de game zou gaan halen dus wou een klein stukje kijken. Maar je weet hoe dat gaat.. Wil 'm aan de ene kant wel graag aanschaffen.
Gewoon doen man! Het zelf ervaren is een totaal andere beleving en je wilt sowieso het einde meemaken Ga je never nooit spijt van krijgen.
Awesome spel, zit er meteen helemaal in. Graphics vallen me wel een beetje tegen ja. Maar dat maakt me verder geen reet uit.
Aan sommige dingen kan je het soms nog merken, maar bij andere dingen... belichting bijvoorbeeld is echt top notch.