Ja denk dat nieuwe Assassins Creed de eerst echte next gen wordt.. Ps, krijg soms de melding dat ik mijn controller moet kantelen. Dan hoor ik een soort getril, wat houdt dit in?
Er zitten motion sensoren in de controller. Wat het in dit spel doet, geen idee En AC next gen? Hahaha
Ja dat snap ik ook wel... Alleen komt er dan geluid ui de boxjes.. Geen idee wat het betekent maar jij dus ook niet... Wat bedoel je met je laatste zin?
Vandaag ook mijn exemplaar binnen gekregen van bol.com Vanavond even spelen. Ben benieuwd hoe next-gen het eruit ziet. Ga ook op hard beginnen, al moet ik zeggen dat ik normal op de PS3 al best pittig vond. The Last of Us is dé Resident Evil 4 van deze generatie. Ben ook benieuwd naar die Left Behind DLC want die heb ik nog niet gespeeld.
Dat ik AC nou niet als nextgen zie (afgezien van de coop). Beetje de cod onder de SP games begint het te worden.
Ik hou het op het vervangen van de batterijen in je zaklamp, kwam er ook pas na aantal een keer achter.
Het is zo een lamp die je moet schudden en dan brandt ie weer. Weet niet precies hoe het werkt. Ellie heeft het om dr nek iig en werkt altijd
Ja, weet ik en zoals ik al zei maakt het mij verder ook niet uit. Was alleen super hyped en las/hoorde dat het grafisch erg mooi was. Vind het nu nog steeds prima, mijn verwachtingspatroon was alleen wat te hoog. Had er zo min mogelijk van gekeken namelijk, qua trailers enzo.
Zit nu een paar uur in de game, zeker toffe game! (heb hem nooit gespeeld op de ps Ik ervaar alleen wel enorm veel bugs. had de ps3 versie dit ook? dan heb ik het over dat je vast zit in een trap bijvoorbeeld en dat je er niet meer uitkan, dat je half in een kast staat. characters die dwars door elkaar lopen. van die rare shit allemaal. al met al toffe game maar dat die bij veel reviews een 10 krijgt en beste game deze generatie enzo? Dat is dan weer een beetje overdreven..