[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou gigantisch de shit zijn.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Destiny heeft vier locaties: de aarde, Mars, de maan en Venus. Dat heeft ontwikkelaar Bungie onthuld.

Elke planeet heeft één locatie. Zo heeft de aarde 'Old Russia'. Spelers konden die locatie afgelopen week verkennen in de bèta van de game. Locaties buiten de melkwegstelsel zitten er niet in: "We hebben alles onthuld dat je in de eerste versie van de game kunt verkennen." Wat er met 'de eerste versie' bedoeld wordt, is nieet duidelijk.

Fans hebben op internet hun teleurstelling geuit over het beperkte aanbod van locaties in Destiny, maar community manager Eric 'Urk' Osborne stelt hen gerust op het NeoGAF-forum: "Destiny is behoorlijk groot. Het is verreweg de grootste game die we hebben gemaakt en we staan bekend om het maken van games die je maanden, jaren en zelfs decennia kunt spelen als je fanatiek bent."

Bungie is van plan spelers maanden na release geboeid te houden met "coole activiteiten" die nog niet zijn getoond. Mogelijk gaat het om downloadbare content.

Bron; Gamer.nl

Shit, wat een domper. Weinig planeten om te bezoeken.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Spuit 11 hier. :+

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee gewoon Leis :+ besides, was het geen saaie game volgens jou leis? Waarom nog posten hier dan :p? Of is het even om je ongenoegen te uiten?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was mij nog niet opgevallen hehe.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe de fuck krijg je van die bazencapes?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon vinden als loot. Al kon je deze verdienen met de Iron Banner events.

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    :p Ongenoegen te uiten. Had wel verwacht, dat er meer planten zouden zijn om te bezoeken. Helaas, is dat niet zo. Jammer voor de mensen die 'm kopen.. Hopelijk zit er verder nog genoeg content in. ;)

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek: nice
    Ik mis die planten eigenlijk totaal niet in deze game. Past niet echt in deze game :p

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    4 planeten vind ik zelf al genoeg, tuurlijk had het leuk geweest als er nog 10 erbij kwamen maar het is niet iets waar ik me druk om maak.
    De Maan vond ik er geweldig uitzien, zeker met Hellsmouth zal ik me daar genoeg vermaken.

Dan heb je nog Mars en Venus waar ik zelf nog niets van gezien heb en eigenlijk wil ik dat ook niet meer zien totdat de game uitkomt.

Overigens denk ik gewoon dat je hem haalt, dit omdat je hele vriendenlijst op 9 september deze game speelt.:+

11. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Leis je bent best wel een azijnzeiker zeg over dit spel :F: Als je het zo erg allemaal vind of er zo erg van baal. En dat je het niet gaat spelen wat doe je hier nog in dat topic man man :x

Spel word gewoon een zeer nette en mooie game!!
    Zal vast genoeg te doen zijn.
    Ik heb mij iedergeval niet verveeld op de beta!!

Heb hier nog een paar screenshotjes dat ik met een maatje het lvl 20 gebeid ben doorkruist. Was grappig om te doen als een low lvl.
    Zijn helaas alleen telefoon kwaliteit.

Je werd op dat gebied ook meteen aangevallen je moest flink door rennen door de grot onder de grond om aan de andere kant uit te komen.
    Er waren 2 lvl ?? wizards en aan het einde van de grot lvl?? Knights

Hier nog een 2 foto's van me titan.

Laatst bewerkt: 29 jul 2014
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Curious about Raids in Destiny? Tomorrow at 9am PDT, IGN talks to Raid designer @LukeWasRight."

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoop dat er weinig verteld wordt. Hoef eerlijk gezegd niet alles al te weten voor de game uit is.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet kijken/lezen dan.;)

15. Gluon

Gluon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil de Destiny: Ghost Edition gaan halen met een vriend, maar zie net dat hij overal al uitverkocht is. Weet iemand toevallig nog een site? Ik heb alleen op gamemania, bart-smit, en Intertoys gekeken. Weet niet of de media markt ook Ghost Edition's verkoopt. Dit zijn de enigste Nederlandse site's die ik kon vinden.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zonde van je geld. Lekker laten liggen :+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bron? Want ik heb het nog nergens gelezen. :)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik begreep is hij overal in Nederland al uitverkocht. Het is dan te hopen voor je dat er nog winkels er meer krijgen. Mijn tip is gewoon de limited halen. Imo is het de Ghost de €150 euro niet waard. €40 voor wat random crap.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zelfs BF4 is niet meer leuk na het spelen van de beta, niets is meer leuk |:- Ik hoop dat 3 wkn Ibiza enigszins verlichtingen kan brengen :b:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo dat? Hoezo ga je een co-op game vergelijken met een 64man oorlogs game? Totale onzin.

Ik denk dat je een beetje overdrijft hier dat niets meer leuk zou zijn. Denk dat de volledige game hier een hoop mensen tegen gaat vallen als ik al die hoge verwachtingen zo lees.

Deel Deze Pagina