Geef ons eerst de rest van S2 maar Laatst de season pass gekocht, maar ik wacht met spelen tot alle epi's online staan.
Shadow Warrior in september naar next-gen Shadow Warrior verschijnt op 26 september voor de PlayStation 4 en Xbox One. De PS4- en Xbox One-versies krijgen "vernieuwde graphics van hoge kwaliteit". Daarnaast bevat de next-gen versie van de game een arenamodus waarin je golven aan vijanden moet overleven in drie verschillende omgevingen. Ook komen er extra wapens aan te pas, waaronder de sledgehammer uit Serious Sam 3 en het katanazwaard uit Hotline Miami. Tenslotte bevat de campagne nieuwe conent in de vorm van "het hoofd van de Zilla Corporation". Wat deze extra content precies omvat is nog niet bekend. Vorig jaar recenseerden we de pc-versie al, toen gaven we de game een 8- . Unreal gameplay beelden [yt]h7Mys9A2aNs[/yt]
Het filmpje is van Unreal Tournament en het nieuwsbericht over Shadow Warrior? Zijn dat niet twee totaal verschillende games? Het wordt wel weer eens de hoogste tijd voor een nieuwe UT. Zelfs met UT3 heb ik me nog prima vermaakt, maar vooral de eerdere versies op de PC met instagib waren geweldig.
Jaaaa eindelijk Shadow Warrior altijd al willen spelen, heb 'm zelfs een keer in de steam sale gekocht, maarja meh, games trekken me gewoon een stuk minder als ik ze op m'n laptop moet spelen.
Klinkt...veel te goed om waar te zijn. What's the catch EA? Hoewel het dus vooral oudere games zijn...
Het gaat wel echt om "last year's games" hé. Battlefield 4, Fifa 14 en Madden 25 zijn inmiddels al bijna een jaar gereleased. Tevens krijg je 5 dagen trail voor de nieuwe releases maar dat kan me gestolen worden. Voor een voetballiefhebber als ik koop je automatisch ieder jaar de nieuwste Fifa. Dan is een groot deel dan dit EA Access abonnement voor mij al overbodig. Leuk dat het er is, maar ik zal het zeker niet gaan kopen.
or even FIFA Ultimate Team points, it’s all 10% off for members.* Dat gaat dus echt veel gekocht worden door die losers van FUT. Oftewel meer en meer geld voor EA.
ooh het is is alleen oude releases.. ja dan haak ik direct af, ik ga geen jaar wachten om de nieuwste Battlefront of Battlefield ofzo te spelen het leek ook al te mooi om waar te zijn, waarom zou EA genoegen nemen met €5 per maand als ze nu (icm premium) ruim €100 aan me verdienen voor alleen BF4 (eigenlijk 160 want ik had hem ook op de 360 voor de PS4 uitkwam) En als we eindelijk servers zouden kunnen huren op de PS4 zou dat bedrag nog veel hoger zijn.. Denk dat ze met BF3 wel €250 aan me verdiend hebben kut EA
Ninja Theory komt waarschijnlijk met nieuwe IP Ninja Theory kondigt tijdens Gamescom waarschijnlijk een nieuwe IP aan. Dit meldt de ontwikkelaar op zijn Twitter. Vermoedelijk wordt de game onthuld tijdens Gamescom. De Games Developers Conference speelt zich namelijk tegelijkertijd af en volgens de organisatie achter dat evenement toont mede-oprichter Tameem Antoniades daar een compleet nieuwe next-gen game. Ninja Theory maakte Heavenly Sword voor de PlayStation 3 en ging daarna multiplatform met Enslaved: Odyssey to the West en DmC: Devil May Cry. Vorig jaar gaf het zijn eerste iOS-titel uit, genaamd Fightback.
Neverwinter is making its way to the Xbox One. The MMORPG is coming to Microsoft’s console in the first half of 2015, Perfect World Entertainment announced today. Neverwinter offers the same sort of combat and dungeons as the PC version on Xbox One. IGN shares a little more: - China getting the game this fall - Worldwide release in the first half of 2015 - Same classes, same maps - All content is there with some minor exceptions - Instead of the PC version’s floating menus, the console edition sports a “tray” of commands in a controller-like formation across the bottom of the screen - Attacks, spells, and other abilities are mapped to the triggers and face buttons - Holding LB swaps them out for less frequently used abilities, like dailies or artifact powers - In-game friend lists will be tied to Xbox Live, rather than Neverwinter’s existing lists - No cross-play with the PC version [yt]x2VggvvZeOo[/yt]
Vind er nooit zoveel aan. Games komen ook altijd pas rond het einde van het seizoen uit. Laatste toffe F1 game die ik gespeeld heb is Grand Prix 4.
The game will launch in the first half of 2015 for North America and Europe and be free-to-play with an Xbox Live Gold membership
Teaser voor nieuwe game voor op de Xbox: [yt]55j_7wLbplM[/yt] ziet er uit als een mobatje. http://uk.ign.com/articles/2014/07/31/martial-arts-moba-king-of-wushu-coming-to-xbox-one En een random (waarschijnlijk fanart) plaatje van reddit: