Ik begrijp wat je bedoelt, gelukkig is er voor mij The Last of Us uitgekomen waar mee ik me een aantal weken zoet houdt. Maar eigenlijk wil ik na het spelen van de beta alleen nog maar meer Destiny playen.
Toch vind ik het wel wat ver gaan om te zeggen niks is meer leuk en zelfs de pret van een vakantie in twijfel trekken.
Ik merk ook dat ik games minder leuk vind maar ik hoop dat Elite: Dangerous daar verandering in zal brengen
Ja, ik heb zin in de game, maar gister gewoon ook gewoon een lekker avondje Battlefield gedaan hoor.:b:
Ja duh zal wat zijn als een dev geen hype probeerde te creëren. Ligt gewoon aan jezelf verder. Meeste hype creëer je zelf.
Speelde na het sluiten van de beta ook gewoon weer Battlefield 4 Trek me ook niet al te veel aan van die data-leaks van Destiny. Ze hebben misschien wel het één-en-ander eruit weten te vissen maar denk niet dat 12,5GB veel bevat. Een BluRay bevat al rond de 50GB. Zal nog genoeg zijn waar we niks van weten. Ben heel benieuwd! Zeker omdat dit toch (vind ik) één van de eerste spellen is in deze klasse op een console. Nu duimen dat PlanetSide 2 ook naar de One komt!
Bijna iedereen heeft de Beta kunnen proberen dus wel een mening over de game of je het wat vind of niet. Sommige vinden het niks en de andere vinden het wel leuk. Dat betekend niet dat ze dan gelijk in de hype trappen. Had interesse in de game en heb veel plezier gehad in de Beta. Dus deze game komt er gewoon. Zoals ik zei hype creëer jezelf meer dan een dev of publisher kan doen. Bij Watchdogs was er ook een enorme hype etc en veel marketing maar kon prima de afweging zelf maken of ik het leuk ging vinden of niet. En heb toen besloten dat ik die game niet ging halen. Ondertussen speel ik nu ook gewoon weer BF4 nu de Beta is afgelopen van Destiny.
Watch-Dogs had wat dat betreft torenhoge verwachtingen ... die uiteindelijk niet waar gemaakt werden. Die eerste E3 trailer zei ik hardop : "Die MOET ik hebben!" ... toen ineens grafisch de game als een pudding in elkaar zakte ben ik daar snel vanaf gestapt. Destiny speelt gewoon leuk. Ben heel benieuwd wat we nog meer allemaal te zien krijgen. Neem aan dat we nog wel meer aankondigingen gaan krijgen van Bungie?
Heb voor de ps4 nu alleen maar de psplus titels en: Trials Assassin's creed black flag Het boeit me niet en die paar weken zijn zo voorbij. Ik ga deze game kapot spelen. En dan komt Driveclub uit, vervolgens Cod, en mogelijk Dragons Age die ik erbij ga kopen. Genoeg content voor mij.
Ik heb de beta juist maar 5 minuten gespeeld. En het is denk ik niet mijn game.. kijk de kat nog even uit de boom.
Precies. En dan ook alleen nog maar deze game willen spelen. Die mensen gaan echt onder de hypetrain komen Hoe laat kwam het nieuws over de raids? Dat is iets wat mij over de streep moet trekken. 2 raids is echt te weinig. Als dat zo is dan is er echt veel te weinig content. Dan heb je maar 1 raid om je voor te gearen...
"Activision this morning announced that over 4.6 million players played the Destiny beta last week across all platforms. The beta started on July 17th on PS4 and PS3, and then on July 22nd, all players across four platforms were invited in. The beta came to a close on Sunday evening with over 4,638,937 unique players participating in total over the beta week."
Dat is meer dan 90% van de games na release halen Geeft maar weer aan dat dit een hele grote release word
Ik denk er over om toch maar de Guardian editie fysiek te gaan kopen ivm a de extra Vanguard Armory pre order bonus.
Raid info. http://www.ign.com/articles/2014/07/30/destiny-the-endgame-is-only-the-beginning-ign-first