Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Naval Strike > China Rising > Dragon's Teeth > Second Assault, imo.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Brrr Naval Strike.
    DT by far voor mij de beste DLC. Lekker infanterie focused.

3. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    naval strike idd brrrrrrr speel het eigenlijk nooit. de DT dlc vind ik erg mooi alleen stoor ik me giga aan instant death en netcode . de CR dlc speel ik het meeste . SA dlc op metro na kan ik zeker waarderen . en de vanilla pack vind ik floodzone een ramp.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De netcode is weer dramatisch op dit moment. Ik wordt zo vaak weer gekilled als ik al een meter achter de muur sta en die lagstoten heb ik nog nooit eerder gehad maar betekenen ook een zekere death. Echt heel erg storend, net nu de game voor langere tijd goed liep!

Floodzone vind ik ook de enige echte kutmap van de vanilla maps. Zavod en Paracel Storm zijn mijn favorieten. Normaal gesproken leave ik altijd na Zavod omdat dan Hainan, Dawnbreaker en Floodzone komen en die zijn gewoon meh.

Hebben jullie trouwens al wat potjes Chainlink gespeeld? Wat vinden jullie ervan? Ik denk dat ik het na conquest toch wel de leukste gamemode vind. De potjes duren alleen vaak maar 5 minuten omdat het ene team veel sterker is dan de ander.

5. mauser8x57

Leuk Bevonden:
    7
    chainlink is wel leuk .knap hectisch vind ik , alleen moet je een goed samenwerkende squad hebben en dat is het probleem meestal . en ja het kan zo gebeurd zijn . als dat netcode gebeuren weer op peil is ga ik het zeker weer spelen. maar eerst nog die pdw vrij spelen :)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Snap niet hoe dat ineens weer slecht kan worden?

Chainlink te veel chaos vind ik. Iedereen dicht op elkaar en op sommige maps is het gewoon random schieten en granaten gooien en kills krijgen. Imo niet goed over de gametype nagedacht. Maps hadden groter mogen zijn en je had in mijn ogen alleen het punt over moeten kunnen nemen die vast zit aan het punt dat jij hebt. Dus als je D hebt kun je alleen C overnemen en niet achterlangs gaan voor bv A of B.

7. mauser8x57

Leuk Bevonden:
    7
    als je alleen opvolgend kunt pakken dan krijg je helemaal een clusterfuck van granaten en weet ik al niet meer . zie map locker en metro. vind dat wel goed want dan moet je blijven lopen . en hoef je je niet in te graven zeg maar. vind wel propaganda en lumphini garden het leukst daarmee .

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker dan. Mij MTAR is om een of andere reden weer locked. Op battlelog is het allemaal prima maar ingame is die greyed out en kan ik hem niet selecteren. Niks fixed het ook.

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Hainan vind ik een van de tofste vanilla maps inmiddels.

En nee, ik speel enkel en alleen Conquest. :+

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee idd, daarom zeg ik erbij dat de maps iets groter moeten worden. Verder moeten de servers opties gaan krijgen voor explosieven o.i.d.

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Weer? Je hebt dat vaker gehad? Is altijd wel een chill wapen voor close combat. Magazijn is alleen zo snel leeg...

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb het gefixed. Om een of andere reden pakte die China Rising niet als DLC dus de wapens waren locked. Even opnieuw die DLC geinstalleerd en toen was het weer goed.

13. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vandaar... Wat zijn trouwens jullie favoriete maps van alle dlc? Vooral de maps uit China Rising en Naval Strike speel ik erg weinig. Heb dus ook nog niet alle bijbehorende wapens vrijgespeeld. Van Dragon's Teeth valt Sunken Dragon wat tegen, de rest vind ik prima!

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eigenlijk vind ik de vanilla maps nog het leukst. CR, NS, DT speel ik amper. SA dan wel weer, maar dat zijn eigenlijk vanilla maps uit BF3. Imo zijn in de meeste shooters de vanilla maps het leukste. DLC maps vallen mij vaak tegen.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het duurde ook best wel lang voordat ik de vanilla maps leuk begon te vinden. Inmiddels vind ik Rogue Transmission bijvoorbeeld geweldig net als Lancang Dam (Zavod, Operation Locker en Paracel Storm altijd de beste gevonden). Hainan en Dawnbreaker zijn wel te pruimen al moest ik er eerst echt helemaal niets van hebben.

De DLC's heb ik eigenlijk nog te weinig gespeeld om een goed oordeel over te geven. Mijn favoriete DLC's maps zijn nu denk ik Guilin Peaks (CR) en Propoganda (DT). Ik zou zeggen Dragon's Teeth > China Rising > Naval Strike > Second Assault (SA vind ik niks).

Ik ben nu overigens ook begonnen om zoveel mogelijk verschillende medals te halen en leer het spel zo steeds beter kennen. Inmiddels heb ik alle wapen medals gehaald behalve de knife. De shotguns ben ik bijzonder positief over (Saiga 12K op 400% lockers met dubbel xp :+). Ook waren de DMR's wel leuk leuk om te doen (de enige goede is eigenlijk die QBU-88 ). Als je na al die shotgun, PDW en DMR medals dan weer eens een assault rifle pakt merk je ook gelijk dat de poppetjes veel makkelijk neer gaan. Je wordt echt een betere speler als je alle guns eens uitprobeert. Pas dan merk je hoe goed een Ace 23 bijvoorbeeld is.

16. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Uhm, doet BF4 het bij jullie uberhaubt? Ik krijg een zwart scherm, mijn chick ook en mijn squad members in Duitsland kunnen ook niet spelen...

wwwraaaaarrrwww

17. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Xbox uit, internetkabeltje eruit, xbox aan, spel opstarten, internetkabeltje erin en hatseflats...

18. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Gulin Peaks en Silk Road uit CR
    Gulf of Oman en Caspian Border uit SA
    Operation Mortar en Lost Islands uit NS
    Propaganda en Sunken Dragon uit DT

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    De deagle is inderdaad wel een fijne secondary. Gebruik hem bij elke class nu :)

Deel Deze Pagina