Werd op Sony FB gepost. En stond geen prijs bij verder. EDIT: dit was wel een comment: You can preorder in for 15$ on PS Store.
Also coming as a PSN download stond erbij dus zal ook wel standalone zijn. En neem aan dat een disc versie 5 euro duurder is zal niet zoveel verschil in zitten?
Nee, Servantes eerste post geeft hij aan dat het een "standalone" spel is. Dus het spel staat op zichzelf, je hebt Infamous SS niet nodig hiervoor.
Eindelijk Valiant hearts uitgespeeld toffe game die toch wel de vinger op de zere plek weet te leggen over WO I. Knap gedaan van de makers.
Pure Pool en Rogue Legacy schijnen ook te koop te zijn vanaf vandaag? Iemand ervaring met Rogue? Pure Pool ga ik sowieso kopen
Legacy is leuk! Wel erg lastig. Maar door met de verdiende gold upgrades te kopen die je behoudt, Blijf je spelen,waar ik dus bij spelunky op gegeven moment wel afhaakte. Vind hem persoonlijker ook leuker dan Spelunky.
Ik heb Outlast gefinisht gister. Vette game! Jammer van de herhalende opdrachten. Whistleblower een aanrader of meer van hetzelfde?
Heb whistleblower direct gekocht toen die uitkwam. Net zo eng, misschien wel enger dan het origineel, maar wel erg kort. Ondanks dat blij dat ik ze beide heb gespeeld.
Jup, Legacy is te gek. Zoals je zegt best lastig en het geeft best wat voldoening jezelf beter te zien worden alhoewel het naast je eigen skillniveau ook door je upgrades komt. Net een boss Spoiler Neo Khidr verslagen, waarbij je upgrades niet meetellen en het puur op skill aankomt en het ook bijna 1.5 uur heeft geduurd voor ik het patroon goed genoeg wist om hem te kunnen verslaan.