Dus 20 uur tot lvl20 en dan 2 raids? Lijkt me 2 dagen content... De replay value moet dus zitten in het constant herhalen van de content als ik het zo lees? Lijkt het maar alsof er steeds minder content blijkt te komen?
De dagelijkse en wekelijkse Nightfall activities klinken in elk geval een stuk interessanter dan de dagelijkse bounties. Generieke en ongeïnspireerde opdrachten waren dat zeg.
Zag ook een Titan met Level 29. Zoals die zei tot level 20 level je up met XP punten daarna is het dus all about gear. Dat wordt dan zoeken naar net die speciale gear die je net een level hoger maakt. Raids met alleen vrienden is ook wel logisch.
Ik vind raids met alleen vrienden helemaal niet logisch? Wat nou als ik in mijn eentje destiny wil spelen en een paar raids wil doen, dan kan dat dus niet.
Omdat je dus moet plannen van te voren. Bij Strike missies in de Beta samenwerken niet echt gebeurde. 2 andere gasten liepen als een kip zonder kop rond en zonder mic ook nog En als dat bij Strike al gebeurd heb ik geen zin om 5 van die gasten in me team te hebben bij een Raid wat een stuk moeilijker is. Beste kans van slagen is allemaal in de party en wat plannen van te voren. Met normale matchmaking gaat dat niet gebeuren.
De 2 raids ja. Klopt, dat heeft te maken met de light stat. Daarmee level je verder. Dat vind ik ook wel raar, maar Bungie beweert dus dat het echt een hele lange missie is met 5 vrienden waar je echt voor moet gaan zitten.
Bij elke mmorpg is het mogelijk om een party samen te stellen in een lobby om raids te doen.. Natuurlijk loopt er wel eens een mafkees tussen die in zijn eentje naar voren gaat rennen, maar om deze optie dan niet toe te voegen vind ik onlogisch
Kan je nu toch ook doen? Maak je gewoon een fireteam aan. Er is gewoon geen random matchmaking waarvan je niet weet bij wie in het team komt. Zoals bij Strike.
Oh, dacht aan de reactie van mallakai te zien dat het friends only was en dat je dus eerst friend requests moest sturen voordat je een deel kon nemen aan een raid.
kunnen we ergens gamertags verzamelen van mensen die op de xb1 raids willen spelen? misschien een xboxworld clan op bungie.net? mijn gamertag is in ieder geval BlueReaper, fr me als je intresse hebt om raids en andere missies te spelen
Denk dat ze "friends" wat breder bedoelen. Ze zeggen vooral Matchmaking is er niet voor Raids. Maar vooraf een fireteam maken moet wel gewoon lukken denk ik. Denk dat gewoon random matchmaking waar iedereen meer doet wat die wilt niet gaat werken voor Raids. En dat is wel iets van organisatie moet zijn om ze te clearen. Wat ik wel snap.
Ogranisatie heb je chat voor nodig, dus dan moeten ze alsnog in je FL staan. Anders is het gewoon het zelfde of het nu randoms zijn of mensen uit je FL/guild. Enige controle die je hebt is de gear. Dat zal dan wel het punt zijn. Dat je geen randoms krijgt die je moet carryen.
Je hebt VOIP in je fireteam? Edit: "Raids don't have waypoints, they don't tell you where to go, they don't tell you what to do.” - Bungie