Zelfs Blizzard ziet dat dit concept enorm flawed is. En heeft daarom ook Looking for Raid sinds een aantal jaar. Juist omdat ze willen dat iedereen toegang heeft tot alle content die de game te bieden heeft. Om content exclusive voor de elite te maken is gewoon bullshit, krijg je weer die leuke WoW taferelen van 5 jaar geleden. Waar alleen de complete die hards kunnen raiden en vervolgens op nieuwkomers lopen te bitchen dat ze geen skill hebben en crappy gear hebben.
Waarom moet je een die hard zijn om te raiden dan? Gaat toch om vrienden? Edit: Hier de YT versie van de vid. Een nu ga ik na de kroeg.
Nee, maar dit is gewoon een game die je eigenlijk met anderen moet spelen. Het is niet voor niks een MMO.
Kan mijn stem in de enquete nog naar PS4? Perongeluk met mijn dikke vingers op de telefoon op PS3 gedrukt.
Je level blijft op 20 staan, maar in je banner komt hij dan hoger te staan? Heeft er iemand info over het 'locken' van je subclass. Heb er een keer iets over gelezen, maar weet niet precies wat het nu is. Ik weet dat je op lvl15 je 2e subclass unlocked en op lvl20 je 3e. Maar deze zou je dus kunnen 'locken'.
Op je Banner komt inderdaad je gecombineerde level te staan xp + Light shizz van je gear. Bij het locken van je sub krijg je in specifieke stats 10-20% bonus, maar kun je dus niet meer van skills wisselen binnen die subclass, alleen wanneer je weer van scratch begint.
Thx! Lijkt me dus pas iets om te doen wanneer je weet hoe de raids in elkaar steken. Te vroeg locken gaat dus veel extra tijd kosten.
Klopt, maar er wordt ook veel gesproken over de diversiteit van mechanics bij de raidbosses en eigenlijk wel verschillende skills moet gaan gebruiken. Ook zal zoals bij elke MMO met pvp gaandeweg wel generfd en gebuffed gaan worden, dus denk dat locken helemaal niet zo handig is wanneer je endgame gaat rollen
Heb de handgun geprobeerd in verschillende hardmodes op Hunter. Qua damage en vermogen bleef die toch ver achter op de AR op close range en op de sniper op long range. Verre weg bleek in dps de AR/Sniper/RL de beste combo.
En ik gebruikte veel liever mijn scout "head shot machientje" rifle met reload upgrade uiteindelijk zal je vast met iets de meest hoge dps doen, maar in de beta maakte het niet zoveel uit eigenlijk