Yessss. BF4 Carbine Shortcut, daar wachtte ik al op sinds de launch. Wat een meuk, zo'n lijst en echt helemaal niets interessants. Ik hoop dat volgende week beter is (Freedom Cry!)
Mogelijk Flower er ook nog bij. Lekker stoppen met Plus zodra het voorbij is, games die ik ga kopen speel ik toch niet online.
Dit is de US lineup: Fez heb ik al, maar wel een fantastische game. Dragon's Crown hebben wij al gekregen, dus dat zal voor ons dan wel Lego HP zijn. Over een paar minuten weten we het zeker.
Entering PS Plus: 6th August: Road Not Taken ( PS4 ) 6th August: FEZ (PS4 ) 6th August: Crysis 3 ( PS3 ) 6th August: Proteus ( PS3 ) 6th August: Metrico ( PSV ) 6th August: LEGO Harry Potter 5-7 Years ( PSV ) Volgende week worden enkel PS4 titels toegevoegd aan Sale, week erna weer nwe PS3 titels. Althans volgens Blog. Trials DLC ook vandaag btw.
Als die ook weer zo een geweldige prijzen hebben zal ik van enthousiasme flauwvallen. Fez... Ik ga het voor de 4e keer proberen, ooit moet ik het toch leuk vinden!
FEZ maar eens proberen, krijgt niet voor niks die hoge cijfers lijkt me. En Metrico... geen idee wat ik daarvan moet verwachten.
Ik snap overigens echt niet dat mensen indie direct afdoen als troep. Als het nou een genre als racen of sport was dat je niet zint, oke, maar indie omvat een hoop genres.
Klopt, en op een na heeft mij geen enkele kunnen boeien. Ik ben die meuk gewoon zat, ik wil games als Knack etc. Het is dat je plus nodig heb voor online anders had ik me plus echt niet verlengd. Het is naar mijn mening al maanden niets met die games op plus.
Op het moment vind ik de Indie games vaak nog het meeste de moeite waard. Dat is vaak juist niet van die casual troep die puur voor de centen gemaakt wordt. Zijn echt liefhebbers die vaak de indie games maken.
Ik moet zeggen dat ik geen PS4 heb gekocht voor dit soort games nee. Maarja verwacht ook geen MGS of Tomb Raider ofzo.
Op het moment is er gewoon niet meer. Dan zijn de indie games een leuke toevoeging. En soms zitten er gewoon pareltjes tussen.
Heb je wel je PS4 gekocht voor games die je eigenlijk je geld niet waard vindt, maar wel speelt omdat je ze gratis krijgt? Ik snap best dat er indie games zijn die je niet tof vindt, maar je kan mij niet wijsmaken dat er geen enkele indie game is die je kan bekoren.