Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  2. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Of misschien toch maar de PC:+

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4 update volgende week. Met 3d Bluray support. ;)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    EA ANNOUNCES SUBSCRIPTION SERVICE ON XBOX ONE: EA ACCESS

Vraag is wat gebeurd er na dat jaar?

5. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    4 games voor 5usd per maand, I'm in!!!! :F:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is in beta he. Als het goed gevuld gaat worden dan is 30 dollar een koopje.

Edit:

""Additionally, EA Access will also net subscribers 10 percent discounts on all EA digital content, which includes full games and DLC, as well as access to trials of new EA games nearly a week before they come out (with saves that copy over to the final game, should you choose to purchase it later). Games that will be eligible for early access and save copy-over are Madden NFL 15, NHL 15, FIFA 15, NBA Live 15, and Dragon Age: Inquisition.""

Laatst bewerkt: 29 jul 2014
  7. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik hoop dat het een succes wordt. Ondanks de lage prijs zijn de games niks voor mij. Maar hopelijk opent dit deuren naar een soort en met van Netflix aan games op de consoles.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zullen natuurlijk altijd wel de "last year" games zijn maar voor mensen die daar niet zo veel om geven zou dit wel een goede service kunnen zijn

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je ziet het bij ultimate sales ofzo. Dat veel mensen hebben van. He die game wilde ik eigenlijk altijd nog spelen of voor die prijs wil ik het wel proberen.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Met de nieuwste games zullen ze het nooit doen lijkt me. De losse verkoop bij retailers is nog te belangrijk evenals de sales cijfers. Ik denk dat het essentieel is voor een bedrijf als EA om te weten hoe goed games verkopen ten opzichte van de concurrentie en of Fifa beter verkoopt dan Madden etc.

Ikzelf zou toch graag altijd de nieuwste Fifa of Battlefield willen spelen. Wel vind ik het een goed initiatief en een leuke innovatie op het gebied van online gaming. De prijs lijkt me in eerste instantie ook heel behoorlijk.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als de prijs goed is doe ik mee. Ik geef toch zeker elk jaar wel 150 of meer euro uit aan EA games.

En vaak zijn dat games met een jaarlijke release dus na een jaar speel je ze niet veel meer en is de verkoopwaarde nihil

Dus als ik voor laten we zeggen 50 euro per jaar alle EA games mag spelen is het voor mij alleen maar winst

12. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Goed idee en prijs is meer dan redelijk, only on Xbox one dit??

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ene kant heb ik zoiets van kom op Sony, laat mensen dit gewoon zelf beslissen, maar als je hiermee in zee gaat wie volgt er dan? Activision? Ubisoft? die ruiken natuurlijk ook geld.
    Dan is het toch wel einde plus zoals we het kennen met gratis games.

Overigens ben ik niet helemaal kapot van de content die EA Access aanbied, games die ik wil hebben, komen pas na een half jaar (?) vrij.
    En de Early access hoef je het ook niet voor te doen want daar zit ook blijkbaar een aantal uur aan.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ook meer voor de games denk ik waarvan je wel interesse hebt maar eigenlijk nooit aan toekomt om te kopen. Ik bedoel zitten er twee games tussen met een leuke maar korte SP dan kan je even 5 dollar inleggen om ze te spelen en na een maand ben je er wel weer klaar mee. Sowieso support ik wel andere ideeën zoals deze. Vind dat de console markt nog veel teveel op slot zit qua alternatieven.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    €5 is zelfs veel te veel voor de BF4 SP :+

16. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Sony gaat toch komen met Gaikai (ofzoiets?), kom een klein beetje op het zelfde neer toch?

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat is nu PS now, een streaming service voor PS1, PS2 en PS3 games, en achterlijke prijzen.
    EA access is volgens mij ook voor huidige gen games en dat is PS Now niet, dan kun je het beter met PS Plus vergelijken.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Juist goed dat ze dit niet doen :thumbs:

Service werkt voor geen meter. Framedrops ftw!

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ohja dat ook vergeten idd.

:+

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Anders zou het super zijn. Maar het emuleren werkt (nog) niet. En dan heb je er ook helemaal niks aan helaas.

Deel Deze Pagina