Ik speel nu alleen nog de release games eigenlijk (Tomb Raider, Battlefield, Fifa, Madden NFL) en vermaak me daar prima mee. Het komende kwartaal komt de volgende 'batch' met games zoals Halo, Destiny, Diablo, Forza Horizon, Evolve, Dragon Age, Assassin's Creed en Far Cry. Het lijkt me voor de twijfelaars inderdaad een ideaal moment om nu in te stappen op de next gen consoles.
Als je net zoals in Destiny speelt.... Maar m'n NAT krijg ik maar niet open, heb het inmiddels ook al met een schroevendraaier geprobeerd maar daarmee kreeg ik hem ook niet open.
Nu heb ik helemaal zin om de X1 en deze bundel te halen, kan ik Graveheart, Nightbringer én Lethal slopen. Ga het proberen.
Nu maar hopen dat dit spel online ook een beetje gaat draaien, geen enkel spel heeft mij ooit zo weten te boeien online. Halo 1 en 2 heeft voor mij echt de basis gelegd als competitive gamer. Must have.
Hoe heette dat level in die toren? Liften, rocket launcher in een soort afvoer/riool, veel hout, een boom binnen... Sniper helemaal bovenaan. Dat was wel echt m'n favo level. Zooooo spannend. Sent from my RM-821_eu_netherlands_315 using Tapatalk
Wat een kut level was dat. Iedereen gelijk naar de rockets, 1 naden en heel team wipe. Lockout is veel beter
Nee man, super gaaf juist. Daarbij, als je wist dat "iedereen gelijk naar de rocket ging" kon je daar toch mooi misbruik van maken? Daarbij had je in de top van het level ook zo'n mooi choke point. Nee, Backwash is kut. (Moest ff google welke map dat ook weer is).