En dan elke keer er in trappen? Was toch cool man. Kan me alleen niet meer zo goed herinneren dat je ook het zwaard had in dat level? Was dat beneden bij de lift ingang?
Met die maps zit het wel goed, maar vraag me af wanneer ze met meer info komen over Ranked/Social playlists en clans ? Gamescom misschien ?
Zin aan en met die MP's erbij kon dit voor het eerst in jaren een lang MP avontuur voor Yellow worden.
Ik hoop gewoon dat ze het ranking systeem van Halo 3 overal gaan gebruiken..... En kom maar op met The Pit!
Ik ben echt blij dat deze game uit gaat komen voor de Xbox One. Een aantal vrienden twijfelen nog welke console ze willen kopen maar door Halo gaan ze bijna allemaal weer voor Xbox! Dit youtube filmpje van een eerdere post hier is echt spot on .
Waarom niet? Omdat het de Xbox Oone verkoop kan schaden? Als ze er nou een paar maanden mee wachten en het vooral NIET aankondigen. Of stellig zeggen dat ze hem echt NIET voor PC gaan uitbrengen.
Betwijfel het. Een jaar geleden was er ook het gerucht dat Halo 3 naar de PC zou komen. Zo te zien komt dit gerucht van het feit dat er mouse support in de engine/game zou zitten. Ben ik nou de enige die dat niet raar vind aangezien die devs toch ergens die game op moeten maken?
De grafische update vond ik wel erg matig, maar het is wel leuk om die Halo 2 MP weer een keer te zien.