Zag deze video gisteren. Alle legendary en exotics uit de beta. Best wel zieke gear en wapens http://youtu.be/aR42-WbyamA
Hoe kan hij op dat lvl met die wapens zo weinig damage doen? Die lvl2 mobs oneshotte ik al op lvl4...
In de beta viel het me op dat mn high lvl wapens minder damage deden tegen lvl 2 enemies dan tegen lvl 4 enemies. Dus ik denk dat het is om high level wapens niet TE overwhelming te maken zelfs niet tegen lvl 1 enemies. Waarschijnlijk een Max damage per enemy level, en dat je bijv niet meer damage kan doen met een hoger wapen ofzo.
Heb ik iets gemist of heeft de warlock geen ranged melee? Ik weet dat de range van de melee van de warlock iets meer is dan van de hunter/titan, maar die hebben als toevoeging een throwing knife en een awesome knee stomp... Nu is de extra CD de energy absorb om je super sneller te chargen. Vond warlock het fijnste spelen maar ben ook heel erg van de melee/ranged melee helaas, denk dat ik peg heb
Bepaalde wapens zijn goed tegen hogere levels en er zullen dus ook wapens zijn die het beter doen tegen lagere levels
Lijkt me vrij stug, dan gaan de strike bosses wel heel lang duren in de final game met pugs die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn
Over dat stukje, goh, tuurlijk ga je makkelijker door de content heen als je ook tijdens het levelen dikke gear aantrekt . Toch ga ik proberen om zoveel mogelijk glimmer/resources te bewaren tot level 20.
Ja nja, ik vind het wel beter zo denk ik, anders krijg je van die ingame currency aankopen voor echt geld e.d. Wat ik er zo van gezien heb zijn een paar legendary's wel lucky loot maar zijn de meeste exotics toch wel allemaal uurtjes werk
Heel simpel op te lossen. Alleen debielen laten zich bestelen op die manier tegenwoordig. Als je op akkoord drukt en de ander nog iets veranderd gaat je akkoord meteen weer weg en moet je opnieuw drukken. In iedere MMO werkt dat al zo.
Gaat mij erom dat mensen in plaats van de dingen zoeken en harde glimmer zoeken nu gewoon effe de spullen kopen. Anderen die dag en nacht op hun account laten traden en zo vet veel glimmer maken... neen ben blij dat dat er niet bij zit!