Oeps verkeerd gelezen Maar ik zag ook een video en de games van de ps4 waren daar hetzelfde in de rest heb ik niet opgelet.
Gisteren voor het eerst in een half jaar weer eens Battlefield gedaan. Gelijk mijn skill met 50 punten laten zakken Stom dat de trophy waarbij je 5 bommen moet plaatsen (detonaten? whatever) het langste zal gaan duren. Ik zit al tijden op 3. Had ik gisteren eindelijk een open kans om er een te plaatsen, eindigt de match op het moment dat ik een meter van de plek af ben. Welke expansion had de leukste maps? Dan ga ik die eens spelen. Tot nu toe blijf ik hangen op de originele maps, daar ken ik de weg tenminste.
Ligt er een beetje aan wat je manier van spelen is maar ik vind Dragons Teeth ook de beste omdat de focus daar op infantry ligt en niet op vehicles. Navel Strike vind ik daarom ook een stuk minder. China Rising en Second Assault zijn ook beide wel goed
Dragon's Crown hebben we inderdaad eerder gehad, dit is voor Amerika. De andere game voor de vita in Europa is Lego Harry Potter 5-7.
Heh, er lijkt geen hond te spelen op die Draons Teeth maps (Obliteration) Ik kom steeds in lege maps terecht.
Op Conquest en Chainlink zouden er genoeg volle servers moeten zijn. Obliteration is geen populaire gamemode
Zou goed kunnen dat de Obliberation maps wat rustiger zijn. Ik weet niet eens wat die modus inhoudt. Speel altijd CQ.
Je was de enige wat meedeed? Conquest is ook leuk, maar een beetje variatie is altijd goed Al is scoren op Locker onmogelijk, wat een clusterfuck heerlijk. Wel 'Mad Skills' http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/32/495534913657477696/247475872/
Hmm, ja. Ik vind van wel. Dat vond mijn reviewtje ook http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=5048556&postcount=22 Het heeft zijn minpunten, maar het is verder een leuke game.
Ik zou me niet blindstaren op de releasedate. Het is een prima arcade racer waar ik toch aardig wat plezier aan heb beleefd. Ik doe hem ook niet weg omdat ik zeker weet dat ik het over een paar maanden wel weer wil oppakken. Als arcade racers je ding zijn kun je er niet echt een buil aan vallen.
Ging mij erom dat zolang na de release je heus wel de game goedkoper kan vinden dan 35 euro. Of het het waard is of niet.
Ah, ok. Via budgetgaming kom ik op rond de EUR 38.00. Via een buitenlandse site wellicht wel goedkoper inderdaad. Ik geloof dat hij ook EUR 35.00 kost op PSN nu. Ik zie nu ook dat Winterbase een bod heeft gedaan van EUR 30.00 via de marketplace hier.
Voor de mensen die overwegen Pure Pool te kopen, ik vind het nogal een tegenvaller Ze hebben voor het gemak maar een aantal regels weg gelaten (ik kan ze tenminste niet vinden in de opties) of gewijzigd. Je hoeft je pockets niet te callen bij 8-Ball, de tafel is na de break niet meer open als je een bal pot in de break (bizarre aanpassing, snap ik echt niet waarom ze dat doen) De schot selectie van de AI is echt bizar, uiteraard maakt het voor een AI niet uit want hij mist gewoon willekeurig af en toe maar het is heel raar spelen tegen een AI die de meest onlogische ballen kiest Maar het voornaamste is de snelheid van de tafel (dus hoe de ballen bewegen). Het lijkt wel alsof je op een glazen tafel speelt zo weinig weerstand lijkt er te zijn en zo lang rollen de ballen door het ziet er dan wel realistisch uit qua graphics maar qua spel is het dat totaal niet
Was ook niet van plan die te kopen sowieso een beetje klaar met de PSN games die er nu op staan. Trine 2 en Resogun doe ik af en toe nog even, maar ik wil eigenlijk wat meer art design zien ipv overal pixels. Kunnen ook leuk zijn, maar games als Valiant Hearts en Limbo hebben toch mn voorkeur. Ik vond Contrast ook erg vermakelijk