vreemd hoor. Ik zou verwachten dat dit ook vergoed zou worden. Enig idee wat de kosten gaan zijn voor je?
Even een vraagje over dat soort van family sharen...kortom je X1 een home console maken. Ik had het met iemand erover die ook een X1 heeft en volgens hem moet de hoofdgebruiker wel online zijn als de andere de content wil gebruiken. Klopt dit? ik dacht dat je het gewoon moet downloaden van hoofdgebruiker's account naar jouw HDD en dat je dan ten alle tijden kunt spelen via je eigen account?
Huh.....dus in weze zou ik niet eens persé Gold hoeven hebben want die kunnen we delen? Sounds....farfetched.
Nee is echt zo, je gold word op je home console met alle gebruikers gedeeld, dus jouw gold word gedeeld op je maatje z'n console. Uiteraard kan jij op ELKE console online als JIJ gold hebt. Je zit alleen met een probleem als je games with gold wil downloaden via de site en je geen gold hebt (dus meelift op een ander z'n gold).
Tjonge jonge. Nou dan gaan we dus flink centen besparen straks zeg. Maar opzich is dat geen ramp dat ik dan GwG niet kan downloaden, want die games haal ik dan via hem weer binnen ja.
Klopt, maar als je een keer stopt met share dan zou her wel lekker zijn als je die free games nog hebt.
Oh nou dan ga ik dat wel doen met de aankomende coop games, kan ik ze ook tegelijk met mn broer spelen en maar 1 keer betalen. Normaal lenen we elkaars spellen namelijk. Gold koop ik wel gewoon voor beide consoles. Ik had trouwens een uitnodiging voor de Beta, nogmaals dank Dulle
Ik twijfel heel erg om hem in september te halen. Als ik die 2 games kan verkopen dan koop ik hem zeker. Alleen zal mp overspoeld raken met die games denk ik
ik zou niet twijfelen, ik heb mijn x1 van in november en het is zeker een topconsole zonder twijfel! ik vrees dat je die 2 games niet kwijt zal raken! want het zijn ook 2 digitale games.... en zullen niets waard zijn!! ik spaar nu mijn games die ik in een doosje heb op! en in september als de x1 hier uit is , zal ik ze op een 2dehands site aanbieden, en hopen om toch iets meer eruit te halen... want nu krijg je er geen bal meer voor!
Ik denk dat je je daar in vergist. Denk dat je gemakkelijk van FIFA 15 af zult komen, ondanks dat het een digitale versie. Forza 5 is een ander verhaal, omdat het al een wat oudere game is. Toch, verwacht dat je voor Forza nog wel €15,- kan krijgen. FIFa 15 tussen de €30,- & €35,- gok ik.
Ik heb voor mijn 360 250 slim met 100 spellen waar ook zo'n 20 CE zaten ongeveer 700 euro gehad. Tuurlijk heb ik er veeeel meer voor betaald maar nu kreeg ik er nog wat voor, laten staan en niet meer naar om kijken vond ik meer zonde. Wat ik dus bedoeld is tweedehands krijg je er echt wel wat voor :thumbup:
Ja fifa lijkt me ook geen probleem. Forza misschien 15-20eu. Maar er zijn geen games die ik nu zou willen, op DR na. Maar met die 2 games verkopen kom ik wel op een leuk bedrag denk ik
Ik haal de One op release in NL, verkoop de 2 games en haal een paar dagen later Destiny. Ben ik wel ff zoet mee. DL ondertussen ook de gratis games voor de One, Games with Gold. Niet dat dus niets te spelen heb zodra de One binnen is. Hou ondertussen m'n ogen open voor een goedkope tweedehands Ryse en DR3.
het is veel, maar toch niet onmogelijk. Ik denk dat ik op een bepaald punt zelfs meer dan 100games had.
Ja 100 games Ieder zn hobby toch :thumbup: Ik ben gestopt met roken na 16 jaar en drinken doe ik niet dus besteedt ik mn geld aan andere dingen die ik leuk vind. Kijk de 360 bestaat al een aardig tijdje En er was een periode dat ik alles meteen moest hebben op de release datum dus ja dan groeit je verzameling best snel en sites zoals BG is dan weer handig om niet full price te betalen. Nu is dat allemaal iets minder en heb ik wat meer geduld......
Zeker ieder z´n hobby. Ik kocht tijdens mijn 360 periode eigenlijk alle toffe titels. Die waren er meer dan genoeg, maar 100 dat niet.