Top Squad net met Ypuh en Rivanov! Ging goed! Jammer dat Hybrid weer met andere moest spelen! Bulldog is echt OP als fuck
hmm ik heb heel even met die Bulldog gespeeld maar vond hem nou niet echt fijn.. toch maar weer een kans geven dan want zie er toch meer mee spelen
Ja je moet eerst even de andere eerst invullen: bumpinthenight epic dream worlds Als het goed is kan je nu de 3de invullen.
Paar potjes gingen heerlijk gister inderdaad. Ik speel 3/4 van de tijd alleen maar je merkt dat het ook direct een stuk beter gaat als je ook maar een beetje samenwerkt. Het lijkt me leuk om vaker met mensen samen te spelen, maar ik zit in een Amerikaanse platoon en die zijn altijd s'nachts online. Een actieve Nederlandse platoon ben ik nog nooit tegengekomen jammer genoeg. Vanmiddag en vanavond ga ik ook nog wel een paar potjes spelen. Misschien kunnen we dan met een party en mic als jullie weer mee willen doen?
Ik dacht overigens dat rang 120>130 wel weer snel gepiept zou zijn. Niets is minder waar, tijdens de double XP events de afgelopen maand volop gespeeld en 130 is nog steeds lang niet in zicht. Zonder XP boosts zie je de progressbar nauwelijks vooruit gaan na een hele dag spelen . Weet iemand of het waar is dat je straks gouden battlepacks krijgt voor servicestar op max level?
Jezus wat is die deagle overpowered, voelt echt als een backstab voor niet premium leden. Heel erg gay weer
Valt ook wel weer mee. De Magnum van BF3 was iets beter en meer accuraat. Deagle heeft een iets groter magazijn. Daarnaast moet je compleet stil staan anders raak je niks. Gewoon high risk high reward. Hoop het ook.