Gewoon een dagje battlefield. Helemaal niks speciaals, maar ik zag dat Share voor de verandering (redelijk) had gewerkt, dus heb ik een paar random clips achterelkaar gezet. Blijkbaar vergeten mijn genialiteit op Verborgen te zetten @ YT. ghehe Laat het kiezen van muziek maar aan mij over! Spoiler Wat? Jullie zijn geen fan van Miley? Het is al winst voor me dat ie de muziek bekritiseerd, en niet de gameplay!
Ja toch Haha, ik weet echt totaal niks van muziek, en dat nummer hoorde ik laatst. 'Hey, ze zegt Wrecking Ball, dat past wel bij mijn agressieve manier van spelen!' Laat ik die gebruiken! Air Balloon! Ik vlieg in een heli! Yess.
Pffff, wat weet jij er nou van Ik wilde sowieso eens wisselen van wapen. Noem er een en ik zal er de komende tijd mee rond lopen! (geen sniper pls) edit: Kijk hier dan, dit is gewoon pro niveau: http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/32/495553208622956032/247475872/
Mooi, gaan we die eens proberen. Met de AK 5C heb ik al een tijd alle battlepacks, dus er was toch niks leuks meer om naar uit te kijken.
Akiba's Trip Weirde game hahaha. Nog op het begin dus heb nog niet veel kleding kunnen strippen. Vita is zo'n foute handheld.
Chirurg zijn moeilijk? Pff! ^die is wat traag met verwerken, maar die is ook het langste. Dus zou toch niet bekeken worden. Dus post ik het zo. (dubbele niertransplantatie)
Jullie weten trouwens dat nu ook Facebook embeddert kan worden? Voor XBW is die extra stap van het uploaden naar YT iig niet meer nodig