Omdat dat echt heerlijke spelers zijn, heb al eens eerder met andere CAM's en CVM's gespeeld maar dat ging niet echt lekker. De bruyne heeft behoorlijke snelheid, kan goed schieten en passen. En Fellaini kan goed verdedigen, is ook behoorlijk snel en kan lekker koppen. Heb wel eens Yaya Touré op CVM gehad, maar dat was echt dramatisch
ik speel sinds kort samen met me zoontje FUT maar is dat normaal dat FUT zo vaak niet kan connecten ? en kan je die 'futhead' site linken met je account of moet je alles handmatig invoeren ?
Toevallig is er vandaag 'maintenance' voor Ultimate team, vanaf 13:00 uur vanmiddag kan er waarschijnlijk weer normaal gespeeld worden. Futhead kan je (volgens mij) niet linken aan je eigen account. Handmatig invoeren duurt echter ook niet zo heel lang, dus een heel groot probleem is dat niet.
Mensen wat vraagjes betreffende fifa 15 Fut? 1. Is al bekend of er gewoon weer een transfer markt is ipv dat klote systeem van tijdens de WC DLC? 2. Zijn de pakjes va de FUT edition van die untradable shit? Want dan hoef ik hem.echt niet 3. Zijn de bonus pakje die je krijgy omdat je returning player bent van die untradable.shit? wnat anders kost het exht tijd voor web app nuttig word 4. Komt market web app.weer online? 5. Wanneer komt hij online? Thnx!
Denken jullie dat de prijzen nog veel gaan zakken heb gister mijn team verkocht en nu 1.1 miljoen maar de prijzen zijn op dit moment absurd hoog
Echt bizar, ik heb 2/3 week niet gekeken en alle prijzen zijn x4 gegaan. Heb ik eindelijk 1mil chips, zijn ze niks meer waard
Ik vermoed dat ze op het moment alleen nog maar even gaan stijgen komende weken. Coins worden nu aangeboden voor 1 miljoen tegenover €6,19 (PS4) Xbox staat ook laag!
Had ook gekund.... Maar ik spam volgens mij niet... Maar ben hier om over FUT te lullen en niet uit op discussies
Andere toon is absoluut niet nodig. Het is ondertussen al tig keer gemeld in dit topic. Is eigenlijk bizar dat dit topic nog open is na alle waarschuwingen.
Kan me niet voorstellen dat ze nog meer gaan stijgen,Zlatan ging voor het wk voor onder de miljoen weg en nu voor meer als 3miljoen met deze prijzen krijg ik hem nooit in mn team.Heb nu zelf 1.2 miljoen maar ik wacht nog wel even met nieuw team maken
Ik verdien wel weer snel coins, teams zijn simpel met winst te verkopen en heb binnen no time weer 120k. Nadeel is dat er nauwelijks leuke teams mee te maken zijn. Hoopte destijds met mijn 450k op Zlatan (toen 600k) maar dat valt momenteel vies tegen. Hoop dan maar op fut15 met Zlatan!
heujh. mijn team is 12.000.000 miljoen waard op dit moment hahah, een week of wat terug nog 3,500,000