Leuke is dat EA ook al eerder Early Access had, en je gewoon 3 dagen voor de release non stop kon gamen totdat de game uitkwam. Geen 2 uur maar zoveel je wilt met alle functies. Koste ook wel wat maar, nu heb je dus 2 uurtje.. Boefjes bij EA
Ik denk ook gewoon dat EA geen demos meer uit gaat geven en dit het alternatief is. Al met al weet ik nog steeds niet hoe je kunt betalen ervoor.
Ja, het is soms net een beursgenoteerde onderneming die winst wilt maken door zijn diensten en producten te verkopen aan consumenten...... Oh wait.
Waarom zou je als de tough love aanpak werkt? Iedereen haat EA maar iedereen slikt het en blijft hun producten kopen.
Wie heeft het over klantvriendelijkheid? Is EA dan nooit een beetje klantvriendelijk? Is EA standaard klantonvriendelijk?
Ja duh. Pakt alleen niet altijd goed uit voor de consument. EA heeft nogal de neiging om servers snel dicht te gooien. Logisch natuurlijk als het niet winstgevend is, maar wel kutgein voor diegene die de game wél gekocht hebben, en dus met een product zitten waar ze niks meer mee kunnen....record staat geloof ik op 52 dagen na release.
Oeeee: http://www.hot97.com/all-things-hot...-the-order-1886-according-to-343-industries-# Die teaser was dus ingame! Spoiler
Bla haha. "Ik heb gehoord Halo 5 mooier is dat The Order".. wat een nieuws met als bron 343 Mag trouwens hopen dat The Order niet gelijk max gfx is van deze gen
Zo maar echt, want Halo, Gears zijn de enige MP games die ik speel. Maar heb er vertrouwen in, beide games hebben een grote fout gemaakt met hun laatste deel, daarom koop ik in september die Xbox..
Ik zou alleen al voor Gears een One willen aanschaffen. Maar ik ga dat niet meer doen, ik heb nu een PS4 staan, en ik heb een gezin dus niet ontzettend veel tijd om te gamen. Ik heb veel verwachting van Rainbow Six Siege. Daar heb ik zin in.
Om mij krijgen we volgend jaar een Gears collectie met deeltje 1,2 en 3 waarvan deel 1 de visuele update krijgt
Care m.b.t graphics bij Halo 5. Zal er heus wel prima uitzien maar alles draait om de MP dus 60fps en dedicated servers zijn 10x belangrijker.
Dat is dus precies mijn punt. Als iets niet winstgevend is stoppen ze ermee. Maar daar is EA niet uniek in. Of denk je dat er bedrijven zijn die verlies willen blijven maken omdat ze je zo aardig vinden? Maar goed, je moet vooral heel het EA access niet vertrouwen omdat EA in het verleden wel eens een beslissing heeft gemaakt om minder verlies te maken.