Nadat ik het uitgespeeld heb, wil ik ook wel wat MP doen. Is er een xbw clan? En kan ik dat joinen? Ik zag namelijk wel wat staan over clans.
Ik vind de MP wel tof. Vergt veel teamwork en is weer iets anders. Wel jammer dat wij die gore niet hebben
Ik word echt helemaal gek van een bepaald stukje nu! Volgens mij al 30 keer dood op dit klere stuk... Zit nu (volgens mij chapter 9 ofzo?) Spoiler in de winter. In die mill... Edit: ohja en dan opeens haal je het wel
ik eerlijk gezegd ook niet Spoiler Het erge was nog dat ik deze poging eerst 4 keer mis schoot met mijn pijl en boog en daarna nog een bom verspilde Ik liet die man nu eigenlijk het vuile werk opknappen door telkens gegrepen te worden zodat ik ze kon kniven
En uitgespeeld ! 18 uur over gedaan. Goddamn, wat een spel zeg Alleen het einde vond ik wat flauwtjes wat ik wel bizar vond, was dat ik soms het gevoel kreeg al een gedeelte gedaan te hebben. Als een soort van flashback ofzo. Ik had nog nooit iets er van gezien though Weet iemand of de new game + difficulty glitch ook in deze versie nog werkt ? Ik las dit in een trophy guide en dat scheelt wel enorm veel.. Wil nu best op Survivor spelen, maar niet eerst survivor gewoon en daarna pas +.
Ik ben net voorbij.. Spoiler ..Boston. Gelukkig maar, want was wel klaar in die stad. Op naar de natuur!? Minpuntje vind ik wel de beperkte sluipmogelijkheden.
Sjezus wat een game en emotie zeg! Kreeg gewoon bij een bepaalde scene een brok in mn keel. In die 20 jaar dat ik game kan ik me niet meer herinneren wanneer ik dat eerder gehad heb bij een spel.
Ham em al op de ps3 gespeeld en nu dus weer op de PS4. Graphics vallen me eerlijk gezegd tegen, duidelijk zichtbaar dat het voor lastgen ontwikkeld is. Gameplay/verhaal wel leuk voor een 2e playthrough. Heb ook de indruk dat ik veel minder items (met name die level up pills) vind dan in de PS3 versie ?
Ik vond hem grafisch wel mooi, hij was op de PS3 gewoon al heel erg mooi. Maar het is duidelijk geen current-gen game. Echt tegenvallen vind ik het niet, de graphics zorgen er iig niet voor dat ik het zo vind tegenvallen dat het me uit de game haalt. Het ziet er verder strak en goed uitgewerkt uit. En die 60FPS is fijn.
Alleen degene die de PS3 versie hebben gespeeld gaan vergelijken. En dan is het nou niet een overduidelijke verbetering waar je bek van openvalt. Daar komt het door denk ik.