Ubisoft schijnt zelfs nog een Wii U game afgerond te hebben liggen die ze pas op de markt brengen als de console beter verkocht heeft. Geeft wel een beetje aan hoe ze momenteel tegenover de console staan. Maar dat terzijde
Wat dacht je dan? De serie heeft niet voor niets als bijnaam 'Assassins Greed'. Zoals gewoonlijk koop ik deze over een jaar als hij 20 euro en helemaal vol gepatched is.
Was al lang bekend toch. Echter nog vrij weinig van gezien verder. Vind het op zich wel nice, nog wat voor de 'current' gen. Niet iedereen heeft al een next-gen of koopt die rond de release. En een AC titel verkoopt toch wel, dus waarom niet nog een voor de 360 en PS3. Zie het zelf wel zitten. Duurt voor mij ook nog wel een tijd voor ik een One of PS4 heb, al wil ik Unity ook wel erg graag hebben / spelen.
http://www.polygon.com/2014/6/9/5793660/ubisoft-unreleased-wii-u-games Interview van tijdens de E3. Game zou toen al een half jaar geleden afgerond zijn. De quote in kwestie:
Ziet dit er fake uit dan? Dat bedoel je toch met "bullshot"? Vind het zelf er precies 't zelfde uitzien als Black Flag.
Bullshots in de zin van het is allemaal te crisp en zo mooi mogelijk neergezet. Tuurlijk ziet het er hetzelfde uit als BF, het is dezelfde engine.
Het is ook zeker mooi, maar bij mij kent BF toch een zooi kartelranden en shit hoor. Tikje minder mooi als op die screens iig
Maar we weten tegenwoordig toch dat je een game niet moet beoordelen op de screenshots? Vroeger toen ik nog gamede op m'n Dreamcast zocht ik ook alleen maar naar gameplay beelden en niet naar screenshots.
En dan te bedenken dat ooit, lang geleden, AC1 echt revolutionair was. Wat een nieuw concept! Als de engine klaar is, hoef je voor Rogue alleen maar content te bouwen. Geen wonder dat de aankondiging en release datum zo dicht op elkaar liggen. Achja! Ka-ching, maar het zijn betere games dan de meeste melkkoeien.