Jup, je zit er niet aan vast. Je besteld gewoon een reservering en dan krijg je een mail voor de betaling vlak voor de release. That's it!
Kan je nog kiezen voor afhaling? Want als belg leveren ze niet in Vlaanderen... Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Bij budgetgaming.nl hebben ze antwoord van de klantenservice. Door User is offline Jos026 (10 reacties) op 14-07-2014 09:48 ( PM ) Kreeg net een mail dat de korting niet geld op mijn Xbox one reservering. Door User is offline Patjoew (38 reacties) op 14-07-2014 11:57 ( PM ) Antwoord van klantenservice: De actie is inderdaad alleen geldig op de artikelen die direct te bestellen zijn. Niet op reserveringen Dus helaas Stom!
Wou het net posten idd. Ik laat hem lekker staan totdat ik de link krijg. Wellicht hebben ze dan ook een kortingsactie, maar grote kans van niet.
Echt een mega faal van Intertoys dan zeg. Inderdaad wel die korting aangeven op de site. Fuck hun dan maar.
Lekker klantvriendelijk, gewoon iets afprijzen als reservering, want ik mag het toch nog aanpassen. Ik begin ook een webshop en verkoop xbox one's voor 250,-. Kan het op het einde toch terug aanpassen, en dan hopen dat er wat mensen toch maar gewoon bestellen.
Waarom zou je hem nu pre-orderen? Tegen de tijd dat ie straks uit komt zal men echt wel weer even gaan stunten, omdat ze bang zijn dat dat ding niet verkoopt, na alle slechte berichtgeving over de XBO, en omdat men massaal voor de PS4 is gegaan... Gewoon rustig de kerstperiode afwachten.
Omdat ik, en de meeste mensen die hem bestelde, hem in september wil, en niet in december. Een beetje zoals elk product in de historie van een munteenheid.
En wie zegt dat hij nog zo hard gaat floppen? 400 euro samen met fifa is voor vele fifagamers een perfecte prijs. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Op mijn mailtje van gisteren zeggen ze dit.. De korting die gisteren van toepassing was op aankopen via de webshop betrof alleen de bestelde artikelen. De korting was niet geldig op reserveringen. Intertoys faalt ernstig hier.
Bioshock, Bioshock 2, Infinite en de twee DLC's voor 45,50 Echt niet duur toch? http://www.livecodes.nl/gold-aanbie...ermail 4&utm_source=Sendgrid&utm_medium=Email
Mwah, deel 1 en 2 zijn voor een eurotje of vijf wel op de kop te tikken, Infinite voor rond de 15. Dus ik vind het zeker als package deal (waar je dus alleen wat aan hebt als je nog niks gespeeld hebt) behoorlijk matig. Als je twee euro korting geeft op de beroerde prijzen van Xbox Live Sales dan kun je ook al nagaan dat het niet veel is.
Ik kan je 175,- korting geven? Controller, hdmi kabel, headset, voedingsadapter, waarschijnlijk wat informatie en overbodig toiletpapier.. verder niks