Echt veel inderdaad iig man, gaat nergens over hoe druk volgend jaar gaat worden. Hopelijk blijft er nog wat leuks over dit jaar zeg.
En ja hoor...weer een remaster. Ze waren toch volop bezig aan een nieuwe? Vorig jaar hadden ze nog een teaser shot ervan....
Als ze misschien het autorijden verbeteren, my god wat is dat slecht zeg, alsof het RC wagentjes zijn, misschien is het dan nog leuk om een tweede keer te spelen.
Deze game is al zo vaak gratis geweest, of onder de €10 geweest, twee jaar oud. By far meest nutteloze HD-remake so far, helemaal als het full priced is.
Misschien krijgt het een zelfde soort behandeling als Tomb Raider. Zelf heb ik hem niet gespeeld, maar die was wel echt flink veel mooier toch?
Lawsuit filed against Sony because Killzone: Shadow Fall doesn’t run at 1080p in multiplayer meer dan 5 miljoen dollar....ja good luck daarmee.
De mensen worden daar ook maar dommer en dommer he. Mijn god, hoop dat ze hem gelijk een ban geven op psn.
Hoewel ik een lawsuit belachelijk vind moeten devs gewoon eerlijk zijn imo. Dan krijg je dit gedoe ook niet. Ook dat de "game runs at 60 fps" is 9 van de 10 keer niet waar. Ja soms maar niet constant.
Yup. Deze rechtszaak specifiek is belachelijk, maar hopelijk kan hier wel een groter punt mee gemaakt worden. Dat de devs eens kappen met al die leugens.
Naja is natuurlijk niet alleen in de gamewereld zo maar overal wel. Mijn auto verbruikt bij normaal gebruikt natuurlijk ook meer benzine dat de fabrikant opgeeft
Nieuwe first-person puzzler komt naar Xbox One in januari. http://www.totalxbox.com/80127/in-pneuma-breath-of-life-for-xbox-one-you-play-as-a-god/ [yt]nHconkhGrgU[/yt] We hebben amper van dit soort games op console, dus ben wel benieuwd. Hopelijk wordt het wat.