Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    G.I. Joe Retaliation gekeken. Aardig vervolg op The rise of Cobra. Actie zit ook dit keer wel weer goed.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Minstens een volle punt beter dan het eerste. Er zitten wel de nodige mweh momenten in, maar hoe die apen in deze film zijn gedaan is echt geweldig. Mensen vallen gek genoeg wat tegen, zelfs Gary Oldman. Die apen en alle locaties en omgevingen maken zoveel goed. En er zit heerlijke niet al te idiote actie in. Niets wat extreem over de top gaat. En een beetje inspelen op het geweten, ook dat is erg goed verwerkt in de film. _O_

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    :)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gekke chinezen

5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Inherit The Wind (1960)
    Na "Like Father, Like Son" wederom een film die mij enorm heeft geboeid. Het thema spreekt mij dan ook enorm aan doordat ik een enorme afkeer van religie heb. Ik zou die film gemaakt kunnen hebben :p En wat misschien wel zorgwekkend is, is dat de film zoveel jaar na dato nog altijd relevant is. Het is prachtig in beeld gebracht en de soundtrack mag er zijn. Het enige waar ik me wel aan irriteerde was dat het bij vlagen toch een beetje gedateerd aanvoelde. De grap die de journalist maakt in combinatie met camerastandpunt bijvoorbeeld en het gevoel alsof alles in scene gezet was bij enkele scenes. Het voelde niet helemaal echt aan zeg maar. Desondanks weer een zeer plezierige film met een nog altijd zeer krachtige boodschap.

4/5

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Blijft toch mooi. Iedereen hier zit Transformers af te kraken dat het zo matige film is, maar zolang iedereen hem in de bios gaat kijken kom je er nooit vanaf 8)

Anyway, gisteren dus Dawn of the Planets of the Apes.
    De film ziet er echt schitterend uit. Daarnaast kan ik happily verklaren dat dit de eerste 3D film is waarbij ik alles gewoon scherp zag... Ik weet niet of het door de afstand kwam van het scherm, de grootte of de bril, maar dit is prima te doen.

Film zelf is qua verhaal een beetje eentonig... Steeds weer een interventie van of de apen of de mensen. Zo kun je de tijd wel vullen ja 8).
    Toch vind ik dit wel een prettige blockbusters in tijden waar we alleen maar scifi en superhero shit te zien krijgen (ik haat Marvel). Ok, pratende apen is niet echt realistisch, maar toch is dit veel meer down to earth dan vechtende robots. Wel een hoog The Last of Us gehalte (positief).

Prima filmpje, niets meer en niets minder.

Laatst bewerkt: 7 aug 2014
  7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat viel echt gelijk op dat er een TLOU gehalte aan zat toen ik de trailers zag. Het is gisteren niet doorgegaan, dus ik moet de film nog zien. Ben erg benieuwd.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Was even deze topic aan het doorkijken of iemand anders ook Blue Ruin had gezien. Maar bij jou post sluit ik mij helemaal bij aan, erg goede film! :thumbs:

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Iemand Lucy al gecheckt? Weekend heen denk ik, need more Scarlett. :+

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zit nu in de biosstoelen

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zet je telefoon uit dan aso :+

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ill do what I want

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hij begint tof. Hele concept is cool, maar er gebeuren vind ik nogal te ovedreven en vreemde dingen. Het is allemaal net iets te over the top vind ik na een tijdje. Maar hij was aight.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Maar Scarlett Johansson. <3

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yup...heerlijk. :D

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    In Don Jon was ze ook fine

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Lucy was heel raar

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Besson in een nutshell hehe.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Als director heeft Besson sowieso te veel weirde shit.

The Amazing Spider-Man 2
    Serieus Sony en Marc Webb? Wat was dit voor ongelofelijke bende. Bedroevend slecht. Electro gewoon zielig, Green Goblin dramatisch, Rhino super huilen, muziek om te janken, tergende slowmotion beelden, plot om van te huilen, lachwekkende scenes (vliegtuig stuk, holy shit). Gewoon stoppen, klaar. Enige 'pluspunt' is dat Garfield als Spider-man wel tof is, maar als Peter slecht. Marc Webb, ga parels maken zoals 500 Days of Summer ofzo. Ik kan een 1, 2, 3 geven, boeiend. Dan maar 3 omdat ik op een of andere manier toch bijna de 3 uur dat deze schijt film duurt heb kunnen volhouden. :emo:

Spider-Man 3 was zelfs zo véél fijner om te zien. En vooral ook ophoepelen met Sinister Six. :emo:

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zoo..echt he.

2de deel van de film ging echt alle kanten op.

Deel Deze Pagina