ik zie het al ..... jij woont nog niet samen met een vrouw whahahahahaha en anders moet je die echt op handen dragen
Je hebt geen decoder meer nodig van bijvoorbeeld UPC of Ziggo. Je stopt de Coax kabel in dat kastje en klaar. Epic!
Daar geloof ik geen zak van.... /edit Het is een tv tuner, meer niet. Coax erin en digitaal signaal naar je xbox. Je hebt dan niet de content die je met je ziggo/UPC kastje hebt ( geen irdeto kaart)
Waarschijnlijk moet je dan je xbox one updaten die ervoor gaat zorgen dat het wel goed mogelijk is . Al krijgen we dit (nog) niet in nederland.
Dit werkt niet met Ziggo (rest weet ik niet 100%). Ziggo werkt met die IRDeto kaartjes, daar zijn jouw zenderpakketten op geactiveerd. Dit kaartje zal ergens in moeten, anders heb je allen de standaard zenders.
Microsoft has announced an Xbox One Digital TV Tuner that will cost £24.99 or €29.99, and will be available in late October. That's in UK, France, Italy, Germany and Spain. The tuner connects via USB and is an alternative to plugging a satellite or cable box in via the HDMI-in port. The tuner accesses digital terrestrial channels and supports free-to-air DVB-T, DVB-T2 and DVB-C TV standards. Watching through your Xbox One has benefits, such as using your voice to control the experience - using Kinect - utilising the OneGuide and being able to split-screen watch TV and also play games at the same time. Volgens mij heb ik er dus niks aan met mn Motorola 1853 van Kpn
Zo te zien gaat het dus niet gebeuren: http://www.techradar.com/news/gamin...to-get-another-significant-price-cut--1260132 Of zouden ze erom liegen?
Wat meer info over EA access: New Details Emerge on EA Access' Game Selection and Trials http://m.ign.com/articles/2014/08/07/new-details-emerge-on-ea-access-game-selection-and-trials
Ik vroeg mij af of ik een ander e-mail adres zou kunnen koppelen aan mijn gamertag. Ik wil namelijk met een vriend games sharen, maar ik heb geen behoefte dat diegene in mijn mail zou kunnen kijken dus wil ik een e-mail adres dedicated voor de xbox. Kan dit?
http://support.xbox.com/en-US/my-account/manage-gamertag-and-profile/switch-gamertag-to-different-microsoft-account
Wtf, ik was net ff Murdered aan het spelen en was een beetje bored, dus ik ging wat laptoppen terwijl de One nog aanstond. Krijg ik na 10 minuten gewoon uit het niets allemaal achievements, zelfs van een game die ik helemaal niet aan had staan Die ik achteraf allemaal wel al gehad zou moeten hebben, maar alsnog. Zo out of the blue
Ik hoop ook nog steeds dat ik mijn laatste twee Wolfenstein achievements op deze manier toch nog krijg. Vorige week tijdens de live storing gehaald, maar nooit gekregen. Snap echt niet waarom je bij de One ineens alleen achievements kunt unlocked als je verbonden bent met live Kan volgens mij ook via account.live.com daar kan je bij aliassen je primaire e-mailadres aanpassen.
Nieuwe headset adapter komt al alweer deze kant op. Maandag verstuurd en een nieuwe is nu al onderweg. Heb alleen geen tracking van UPS? Of krijg je die niet?