Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Guardians ga ik ook zeker heen, die gaat ook echt een andere toon zetten hoop ik.

Dat rond kutten op aarde is nu mooi geweest , het word tijd dat het Marvel universum echt helemaal open gaat. Ultron, Thanos, Inifity gauntlet, alles

Watchmen is de beste van alle 'superhelden' verfilmingen imho, omdat het EN een vermakelijke superhelden film is die er flitsend uitziet en best publiek trok EN tegelijkertijd gewoon zo goed als klopte met het boek.

En wat ze er dan aan veranderd hadden was stiekem soms gewoon nog een verbetering ook (vooral het einde dan)

Enige minpunt van die film is dat Night Owl geen uitgezakte veertiger is in de film :+

Laatst bewerkt: 8 aug 2014
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Wat de Marvel films wel enorm goed doen is het vormen van een geheel. Daarom lijken ze misschien ook zoveel op elkaar. Bij DC zijn alle films/series op zichzelfstaand tot nu toe. Lijkt nu dus dat daar ook verandering in gaat komen.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Age of miracles begint nu ook volgens mij?

Alleen vind ik irritant dat zoals bij Captain America dat die alles in zijn eentje aan het doen is. Ik snap het is geen Avengers maar het halve land gaat eraan en Iron Man is op vakantie ofzo? :+
    Ik snap dat het zo gaat maar in mijn achterhoofd denk ik daar wel steeds aan haha.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Joaquin Phoenix als Strange en alles komt goed. :cool:

Oh en over Sex Tape, dat wil je toch voor geen mogelijkheid zien? Wat tergend slecht ziet dat eruit.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind dat wel echt een nadeel, Superman inpassen in de Nolanverse ging gewoon niet dus moet alles weer ge-reboot terwijl er al een fantastische Batman franchise stond

Marvel loopt nu na zoveel delen misschien een beetje het gevaar teveel eenheidsworst te maken tussen de Avengers en Guardians door maar het past wel echt allemaal in 1 universum.

Zie je Bale al als Batman met Halle Berry's Catwoman? :+

Zou mooi zijn, ik volg de planning niet zo heel erg. Weet alleen dat age of ultron de volgende Avengers films is en daarna pas infinity gauntlet toch?

Daar had ik bij Winter Soldier ook echt last van.

Vooral omdat ze Stark wel noemden (iets met die motoren van die Helicarriers) maar dan niet even Iron Man bellen als het mis gaat.

Bel Tony en Bruce even en dan is die film in 20 minuutjes gepiept :+

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je CA 2 als gezien?

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat hele gedoe dat ze elkaar niet helpen stoorde ik me ook aan. Waaaaaar is de rest dan??

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eigenlijk heb je alleen Thor nodig ook. :+

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Dat is Winter Soldier toch? Die heb ik vorige week gezien.

Vond hem voor alles wat het Captain America personage betreft goed. Vond hem als film ook niet heel slecht.
    Vond het zelfs wel okay dat ze deze film gebruiken om SHIELD voor het hele Marvel Universum te ontmantelen
    , maar of ik het nou echt 1 van de betere Marvel films vond?

Ik weet het niet.. Ik vond de nieuwe personages niet zo geweldig en verwacht ook niet dat we daar op korte termijn meer echt relevantie dingen gaan zien.

Vond verder wel leuk dat ze ook in deze film Black Widow wel weer goed gebruiken. Ook al kan ze eigenlijk niks behalve een beetje het lekkere wijf uithangen valt ze toch niet heel erg uit de toon in de CA en Iron Man films.

Maar had er al met al wel meer van verwacht denk ik. Had heel veel erg positieve reacties gehoord.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Op zijn minst had Hawkeye er moeten zijn. Hele wereld staat op het punt om naar de tyfus te gaan en iedereen is spoorloos. :+

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is voor de makers ook niet makkelijk, je wilt ook niet dat elke film eindigt met de Hulk als deus ex machina :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoel die heeft een end credits scene waar The Twins voorbij komen. Volgens mij zeggen ze dan ook "Age of Miracles has begun" ofzo.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ooh bedoel je dat :+

Ja die scene had ik gezien.

Ook weer uitstekend getimed tussen Fox en Marvel.

Hebben we net een vette Pietro gezien in Days of future past komt Marvel weer met een andere acteur aan zetten.

Snap de relevantie van die twee ook nog niet zo heel erg goed, want ze stellen op de kosmische schaal niet zoveel voor natuurlijk. We hebben meer Silver Surfer en Cpt Marvel en Dr Strange en the Vision enzo nodig.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    De echte vraag is natuurlijk of we uiteindelijk een Marvel vs DC film krijgen en wie er dan wint. :cool:

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Net op Wikipedia over the infinity gauntlet gelezen, maar daar komen (van wat ik las) alleen maar personages in voor die nog nooit in een film voorbij zijn gekomen tot nu toe.. Hoe willen ze dat gaan doen?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dr Strange nog introduceren , Silver Surfer er weer bij halen, dealtje met Sony voor Spiderman cameo, Hulk en Thanos hebben we al..

dan kom je al een heel eind.

Dan de Guardians er nog even in schrijven en dan aanvullen met wat andere random avengers :+

Komt allemaal wel goed, maar Dr Strange en Silver Surfer moeten er wel echt bij gehaald worden

Al die andere kosmische figuren slaan ze gewoon over

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    En after-credits van Guardians of Galaxy. :cool:
    Benieuwd of ze Loki nog gaan gebruiken, zeker voor Thor 3.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sowieso las ik dat Chris Evans nog een paar films heeft in zijn contract. Maar het daarna stopt voor hem. En gaan ze verder met die Winter Soldier die voor iets van 7 films ofzo is vastgelegd.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Volgens mij heeft Evans amper neer wat. En kapt ie er al mee.

Deel Deze Pagina