In de update van Bungie staat aangegeven dat alle characters verwijderd zijn en ook alles wat in de vault zat. Het was eigenlijk ook te verwachten en eerlijk gezegd vind ik het zelf ook niet zo heel erg.
In de app ja, maar als je 9 september de game opstart staat er niets meer. http://www.bungie.net/7_Bungie-Weekly-Update---08082014/en/News/News?aid=12034
Precies, niet meer dan logisch. Denk dat ze tijdens de beta bewust eromheen hebben gedraaid hebben zodat spelers het meer gingen spelen.
Heb bewust geen betas gespeeld en weinig filmpjes enzo bekeken. Laat me helemaal verrassen door de game. Artwork/Design/Sci-fi echt helemaal top!
Juist wel de Alpha en Bèta gespeeld. Deze keer wou ik heel graa ervaren hoe de game was alvorens het te kopen. Bij Watchdogs was ik toch achteraf wat teleurgesteld. Ik hoop dat de game industrie nu vaker Bèta's uitbrengt zodat wij gamers gericht kunnen kopen. Zo zou ik graag een Bèta van de Witcher 3 tegemoet zien.
Van de witcher 3 heb ik geen beta nodig. Die wordt zijn geld dubbel en dwars waard! Daar gaat echt niks verkeerd. Daar durf ik wel op in te zetten. Enige wat kan mis gaan is dat RPG's totaal niet je ding zijn. Anders moet je die gewoon spelen. Destiny verwacht ik in elk geval veel van het exploren, tourism. Gewoon vergapen aan de verschillende werelden, landscapes, buildings, etc. En dat zit wel snor volgens de dingen die ik heb gezien en gelezen. Als de rest van de game dan minimaal OK is, dan komt dat helemaal goed
Beta was inderdaad heel goed. niet veel klachten. je kon een hoop gebied verkennen... die Level 20 wapens lieten me al watertanden. Trouwens, ben op zoek naar gamers die met mij deze game willen tacklen op de Xbox One.
Ik moet eerlijk zijn dat het exploreren, tourism in Destiny op een bepaald moment (tenminste ik) in de BETA niet meer mijn aandacht had. Dit kwam doordat je te maken hebt met respawns van vijanden en treasures. Wat ik zeker hoop is dat ze toch bepaalde gebieden en gebouwen open gooien in de final release. De graphics zijn idd mooi. Alleen ontbreekt het mij nog aan het echte open wereld gevoel.
Wachten duurt lang Ik wil weer terug naar de maan! Hmmz als ik kijk bij mijn pre-order op PSN staat er op dit moment Tijd tot release 30 dagen 00 uur 42 minuten en 40 sec. Dat zou dan beteken dat wij hem 9 september om 01:00 s'nachts kunnen spelen?
Hahah Nou ja ze hebben nu eindelijk die pre-load optie mag hopen dat dat wel paar daagjes eerder gebeurt dat downloaden :b:
Nou ik begin er nu al zin in te krijgen. Ik twijfel nog steeds of ik hem fysiek moet aanschaffen of digitaal downloaden.ook qua prijs scheelt het alleen ik weet niet of MS de guardian ed. Heeft en of je ook bij de download die Vanguard spullen krijgt. De Beta duurde ook 3 uur om binnen te hengelen.