Ik zit nog steeds op 11 mbit adsl2 , glasvezel niet beschikbaar op mijn locatie..... Of sneller internet Send with Tapatalk HD for Android
Dat is dan nog 70mbit, daar kan ik dan nog wel enigszins inkomen maar zelfs in het midden van de Veluwe haal je nog wel 11mbit lijkt me. Daarmee kan je niet eens een youtube filmpje kijken.
Nieuw internet van Ziggo. Alleen heb 90/9 alleen die download komt niet echt in de buurt. PC is bedraad.
Wat krijg je als je de test doet via http://speedtest4.ziggo.nl Je test dan de snelheid op het netwerk van Ziggo zelf en zal daar 90/9 moeten halen.
Ik neem aan dat je via een router verbinding hebt? Heb je de pc/laptop al eens direct op de modem aangesloten om te testen? Het kan aan je UTP kabel liggen tussen de router en modem in dat geval. Die is misschien van een te lage categorie, waardoor je niet de volledige snelheid kan benutten.
Aha, daar zal het probleem dus ook niet liggen. Wat voor kabel heb je ertussen gelegd naar de modem? Is dat al een redelijk oude? De category staat er meestal opgedrukt op meerdere plekken.