Whoops, ja klopt! Wordt in de fullgame ook al verteld maar ik zette het voor de zekerheid toch maar in een spoiler. Twas wel weer erg vet, goeie toevoeging!
Pff ik kreeg net 2 keer achter elkaar lost connection to the host en gelijk is mijn hele clan ziek dafuq zeg... daar kan ik toch niks aan doen
Hebben jullie ook dat wanneer je de game op 30fps spelen het er nogal choppy uitziet? Veel erger als dat ik mij op de ps3 herinner.
Ik vond het verschrikkelijk. Kan ook komen doordat je het verschil nu direct ziet. 60fps mag bij mij wel de prioriteit zijn voor games.
Bij mij ook ja! Ik ben om iig. Heb liever constante 60fps dan een hoge resolutie.. Maar beide zou het best zjjn
98 healthy survivors nu ik moet 84 supplies per dag halen. Denk dat ik dat niet vol ga houden Edit: nee dus het potje erna blijft mijn beeld zwart en word ik gekicket voor inactivity gelijk 11 doden en de rest is hongerig..
Je hoeft ook niet zoveel te hebben . Je kan gerust met 10-15 gezonde/hongerige survivors spelen. Paar matches skippen (bij bevoorrading en ondervraging maakt dat niet uit, nieuwe speler wordt zo aangevuld), paar matches spelen, repeat. Gaat ook een stuk sneller.
Vind het wel leuk juist om mijn clan zo goed mogelijk te onderhouden geeft net wat meer diepgang aan de MP ervaring. Misschien als ik in de 2de journey zit dat ik wat ga skippen, maar ben dat nu niet van plan.
Heel gaaf juist. Gerush wordt keihard afgestraft en tactiek en als een team spelen is echt de sleutel naar succes.
Ja dat bedoelde hij. Damn zeg, dat stukje in de winter Krijg het op survivor niet voor elkaar Edit: Eindelijk in de gang schuilen hielp
@Monkey, knap hoor op Survival. Ik heb op normal gespeeld. Op survival lijkt me niet leuk, haalt de pacing in de game volledig onderuit volgens mij... Net uitgespeeld (al een keer op de ps3 gedaan ook). Ook de DLC gedaan. Die vond ik erg goed gedaan. Blijft een prachtig spel, zeker ook verhalend. Geen spijt van een 2e pt. Maar nu mag ie op de bazar
Valt wel mee. Veel stukken zitten nu nog vers in het geheugen en ik loop er eigenlijk zo doorheen. Paar stukjes die echt klote zijn, maar stealth is wel het belangrijkste. Ben nu weer bij dat onverwachte moment waarin je wat aait blijft een magisch moment zeg
Dat werkte bij mij niet. Kreeg wel zo'n rondje te zien en als je dichterbij komt een driehoekje, maar als ik dan driehoekje indruk gebeurde er niks. Verschillende keren geprobeerd, ook ff stuk terug gaan en er weer naar toe, maar noppes ...
Raar, kon je daarna wel door? Ik dacht dat het onderdeel was van 'doorgaan' namelijk Zo, game voor de tweede keer uitgespeeld
Ik heb de game gisteravond voor het eerst uitgespeeld. Erg vermakelijk, op sommige momenten behoorlijk lastig, maar over het algemeen prima te doen (hard). Het einde vind ik goed gedaan. Je gaat er echt over nadenken en dat is knap van de makers. Ik weet niet zeker of ik het spel nog een keer ga spelen. Wel ben ik aan Left Behind begonnen.
Survivor en hard verschillen ook niet zoveel van elkaar, afgezien van het aantal supplies dat je kan vinden. Nu alleen nog de 2 MP trophy's en platinum is binnen