Ik ga deze ook halen, Ben zeer benieuwd genoeg innovatie en het lijkt meer op bo2 kwa classes maken wat ik altijd prettig vond.
Hardline trekt mij ook nog totaal niet. Ik ga Destiny wel spelen , maar niet veel PvP denk ik.. Hoe meer ik naar deze CoD kijk hoe meer games ik denk te herkennen, soms bij vlagen als ze allemaal door de map vliegen doet het me zelfs denken aan UT
hele pressconference gezien. Flauwe grappen onderling steeds tussen die 2 gasten. Weinig gelach vanuit de zaal. ergerde me dood aan dat gedoe. Puur op wat ik gezien heb denk ik " Too much" Verder mis ik ook een geloofwaardige setting. het ziet er allemaal te futuristisch uit. Het doet me zelfs een beetje aan unreal tournament denken van vroeger. Ben erg benieuwd naar de hands-onpreviews die ongetwijfeld morgen zullen verschijnen. Dit zou voor mij persoonlijk wel eens een mager shooter jaar kunnen worden aangezien ik Hardline ook al heb afgeschreven.
Ik heb ergens geruchten gelezen dat Trey Arch met een WO2 shooter bezig zou zijn. WAW2 zou ik ook geweldig vinden.
Een maatje zegt dat het grafisch net Ghosts is. Nou heb ik Ghosts niet gespeeld, ja demo even op 360...maar dat lijkt me onzin, niet?
Jou maatje de game al gespeeld? Ziet er beter uit als Ghosts. Hieronder overigens echte gameplay. Gaat heel snel. Textures zijn van hoge resolutie, valt wel op! http://youtu.be/TpGpG-DbvR8 ... zit op m'n iPhone Bite me!
Beetje Crysis kleuren heeft het. Moet zeggen dat de vergelijking met Titanfall is niet echt van toepassing is imo. Het is gewoon COD van wat ik zie maar met iets meer verticale gameplay beetje zoals Destiny. Maar dan natuurlijk sneller. Voor de fans zal het wel prima zijn. Het is wel nog steeds COD wat je er ook van kan vinden het werkt wel voor veel mensen gezien de sales. Hopelijk is de netcode goed. Ze moeten eens Azure van MS gebruiken.
Shiiiiiit das wel veel en veel sneller dan wat ze toonde, vind ik aan de ene kant wel jammer weer. Hoop hoe dan ook dat de X1 niet een knullige resolutie gaat krijgen...gewoon 1080p ook please. Of op zijn minst 900p. Maar goed...dat zien we allemaal wel.
Kan voor het eerst zeggen dat het er wel tof uitziet. Ziek snelle gameplay, benieuwd hoelang je dat volhoudt.
Doordat er jetpacks inzitten wordt de vergelijking snel gemaakt maar Titanfall is hele andere verticale gameplay. Veel meer focus op echt wallrunnen en snelheid maken en overhand te krijgen op de Titans. Dit lijkt met op Destiny verticale gameplay met een jetpack extra op de rug.
Jullie kijken veels te diep. Als je snel kijkt lijkt het gewoon titanfall met die double hover jump dinges, mechsuit, door muren kijken enz
Ik wacht de echte lange gameplay en user reviews af. Allemaal leuk en aardig dit hoor en ziet er goed uit... maar dat deed Ghosts ook. Ghosts, de game die je nu voor een tientje kan kopen Zie in november wel weer verder. Als dit niks is sla ik wederom over. Ghosts heb ik al een tijd niet gespeeld... Wacht dan op treyArch. Degene die wel een degelijke COD kunnen ontwikkelen.